jurro500 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb een trust race stuur die ik graag in gta san andreas wil gaan gebruiken. maar hoe moet dat? ik las al iets over de W en S toetsen die je moest veranderen maar dat was gebaseerd op een ander soort stuur. bij mijn stuur hoef je geen drivers te installeren en werkt ook op de ps2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Als het stuur is aangesloten moet je in het menu van SA 'joypad' instellen als controller: Options > Controller Setup > Configurations: Joypad. Mochten de knoppen niet naar wens zijn dan kan je ze instellen in hetzelfde menu bij: Redefine Controls en Joypad Settings. Als je de controls wilt terugzetten naar de standaard controls (met of zonder Joypad ingesteld) dan moet je het bestand 'gta_sa.set' verwijderen uit de map '(Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files'. Succes Reageren
jurro500 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bedankt voor je reactie! Ik heb dit al geprobeerd maar dit werkt ook niet. het doet het niet. iemand nog tips? Reageren
Republic Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 het doet het niet.iemand nog tips? Zit er bij bijbehorende software bij die je moet installeren? Reageren
jurro500 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 nee en die horen er ook niet bij. Het is Plug & Play Reageren
megaul Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 je moet eerst saac installeren http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=574 dan kan je je stuurtje gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.