Colleke1 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 hey, Ik heb MoH Airborne gekocht maar hij zegt steeds voor het opstarten:''Your videocard that you are running is not supported'' wil dat dus zeggen dat i khet spel kan terug brengen?' Colleke1 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Je kunt spellen gewoon ruilen binnen een bepaald tijd. Dit staat meestal op het kassabonnetje. Maar je kunt er inderdaad vanuit gaan dat het spel niet zal gaan werken met de videokaart die je in jou pc hebt zitten. Minimum Systeemeisen: Windows Vista Processor: 3.0 GHz Intel Pentium 4 of AMD Athlon 64 3800+ Memory: 1GB RAM Video Card: NVIDIA Geforce 6600GT (Some slower GPUs with higher model number's also not recommended.) ATI Radeon X1300PRO 128 mb. Voor Windows xp voldoet een 2.8 ghz pentium 4 of een athlon 2800+ processor. Een 6600 is relatief nieuw voor een videokaart. Waarschijnlijk heb jij een oudere, die 'niet' worden aangeraden voor dit spel. Terugbrengen dus, of een andere videokaart kopen... Bewerkt: 17 september 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Gta-aj4 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 ik heb het ook na veel onderzoek ben ik er achtergekomen dat mijn videokaart wel goed genoeg is maar me intern geheugen een aanrader is wel om als je in het hoofdmenu zit van het spel je ff op tec support moet drukken sucses, ik ga hem ook terug brengen want ik heb alles geprobeerd, zels je interng geheugen van een andere PC erbij gegooid Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 dat heb ik ook gehad ik heb gwn een nieuwe vijdeocard gekocht het werd tog tijd voor een betere maar ik dacht dat je het spel tog wel kan spelen maar dan met wat slechter beeld ...hangt af hoe oud je videocard is maar k weet het toch niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.