ras Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dat foto icoon boven de wetstone bridge in southwest SF kan ik niet vinden. Ik heb alle plattegronden gehad maar dat ding is nergens te vinden. In de Brady Games guide staat ie onder nummer 31, de nieuwe map op de site want t boek wat is verschenen klopt nix van de foto's vandaar dat de nieuwe nu te downloaden is daar. Maar zelfs op de nieuwe kan ik m niet vinden. De rest heb ik wel 49 stuks, kan iemand me precies vertellen waar dat ding hangt??? iemand ook dit probleem??? en ff voor de duidelijkheid NEE, ik gebruik geen cheats!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) 31 hangt boven een aantal bomen, niet boven de brug zelf. Ik zal kijken of ik een savegame kan vinden waar ik hem nog niet gefototrafeerd heb en dan zelf ik hem online. EDIT: screen toegevoegd. Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.