Las Vegas Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Waar verander je de snelheid in de server van singel player naar gewoon van het lopen. Tis niet voor mij maar voor een vriend, Ik weet wel zoiets dat je iets op 0 moet zetten ipv op 1. Bewerkt: 17 september 2007 door Las Vegas Reageren
Donwell Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik weet hier niet zoveel van af, maar wat bedoel je precies? Dat je gewoon loopt, zoals het net zo is in real-life bijvoorbeeld? Dat kun je ook gewoon doen door [Alt] ingedrukt te houden. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) NeeNee je kan het tempo veranderen in het script van singleplayer tempo naar normaal. En aangezien het tempo van singleplayer irritant sloom is, En ik gewent ben om op normale tempo telopen wil ik dat graag ook op de andere server hebben van een vriend. Bewerkt: 17 september 2007 door Las Vegas Reageren
Azer Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Nutteloze posts verwijderd. Ontopic: zet UsePlayerPedAnims(); onder OnGameModeInit() om de normale animaties van CJ te gebruiken ipv de animaties van de pedestrians. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.