WackoX Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Hallo daar ben ik weer... (ooh nee he ) Ik wil graag in mijn server dat je 1 bepaald popetje maar èèn keer kan kiezen, Bijvoorbeeld dat 1 iemand een (ik zeg maar wat) een gangster is en als iemand anders het popetje ook kiest dat er dan bijvoorbeeld staat: ''Sorry, dit karakter is al te vaak gekozen'' en als hij dan toch er op klikt dat hij dan automatich een ander popetje kiest. Verder nòg een vraag... Ik wil graag hebben dat dat zelfde popetje alleen maar èèn bepaald soort voertuig kan nemen, en dan andere alleen maar hun eigen soort voertuig kunnen nemen. Weet iemand hoe dat moet? En nog iets... Ik heb gehoor van ''MTA map editor'' maar werkt dat ook voor sa:mp? en hoe? Bewerkt: 17 september 2007 door Danny_k Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Welleuhh, ik kan geen antwoord geven op je eerste vraag, maar wel op de 3e! MTA: Map Editor is een onderdeel van MTA, MTA vind je hier. Je kan het weglaten, of toch selecteren, zodat je het kan gebruiken als je MTA opstart. ALs je MTA start, kan je kiezen wat je gaat doen, een server selecteren, OF de Mapeditor. Hiermee kan je objecten in het spel plaatsen ( niet zelf gemaakt, maar wel uit het spel). Dus, kan je eigenlijk een hele eigen wereld creëren. Als je wat objecten hebt geplaatst, kan je het opslaan, en dan kan je de map converten van MTA code naar SAMP code, dit doe je hier . Je zoekt gewoon de map die je opgeslagen hebt Dit zit normaal in C://ProgramFiles/MTA San Andreas/mods/map_editor/maps/(je opgelsagen map) En dan covert je dat, en dan heb je een perfecte CreateObject code Bewerkt: 18 september 2007 door ICE-Spirit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.