Jump to content

doet er hier iemand aan handboogschieten

doe jij aan boogschieten?  

30 leden hebben gestemd

1. 1. doe je aan boog schieten.

• ja
      1
    • nee
      10
    • weleens gedaan
      14
    • wil het wel...
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is een vrij ombekende sport,Maar ik heb er wel eens van gehoord.Ik heb het nog nooit gedaan.Ik zou het wel eens willen proberen maar dat hangt er van af wat de prijs daarvan is!

Geplaatst:
Nee, en voordat dit topic aangemaakt was en er reacties waren, wist ik dit allemaal niet :D

precies ik ook niet :schater:

Geplaatst:

ik heb het op school wel eens gedaan tijdens een sportdag maar ik heb ook gesschoten met een kruisboog en dat vindt ik eigenlijk vetter :puh:

Geplaatst:

Voor mijn profielwerkstuk vorig jaar hebben we iemand laten schieten en dat gefilmd. En die pijl gaat echt hard, we hadden iets meer dan 200 km/h berekend (kan ook aan onze metingen liggen :schater: ) :Y

Maar die was geschoten door iemand die dat al jaren dat doet, ik heb het zelf nog nooit gedaan en ik betwijfel of het leuk is om het bv elke week te doen :7

Geplaatst:

4 of 5 jaar geleden eens gedaan met een feestje. Ook nog wel eens gedaan met een plaatselijke kinder-vakantie-activiteiten-week maar dat stelt niks voor. Dat was niet echt reglementair ofzo. t Was wel erg leuk, maar om t nu echt als sport te beoefenen lijkt me niet zo veel aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...