Jump to content

gta posters

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er iemand waar om het net of in e winkels (liefst in België) je posters van GTA kunt kopen??! Ik heb er al twee maar zou er graag nog een paar bij hebben..

greetz Droes

Geplaatst:
weet er iemand waar om het net of in e winkels (liefst in België) je posters van GTA kunt kopen??! Ik heb er al twee maar zou er graag nog een paar bij hebben..

greetz Droes

je kan kijken bij een gameshop kijken, maar ik denk dat je toch tijdschriften moet kopen met die posters zoals bij Power Unlimited,

Geplaatst:

ja in gamesmagazines zitten er altijd wel veel (nu niet meer)

je zou ook aan de eigenaar van een spelletjeswinkel kunnen vragen of hij san andreas poster verkoopt.

maar je mag mijne ook wel kopen ...10tje per stuk en de verzendkosten zijn voor jou :rolleyes:

Geplaatst:

greetz Droes

je kan kijken bij een gameshop kijken, maar ik denk dat je toch tijdschriften moet kopen met die posters zoals bij Power Unlimited,

ja die van alle tijdschrijften heb ik al en die van het spel zelf ook maar zouden er geen ander meer zijn?? en ik ga straks toch naar game mania dus zal ik het daar eens vrage :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Bij GM kreeg je vorige maand 4 posters, oa van GTASA maar ook van Halo2, Fifa2005 en de N-gage.

Weet wel niet of ze er nu nog zullen zijn.

Bewerkt: door lepertum

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...