Las Vegas Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hoe krijg ik draadloos internet op me xbox 360 op alle pc's s het gelukt met een usb ontvanger alleen op me xbox 360 lukt het niet. Ik had ook is een keer gehoord dat het ook via je pc kan met een internet kabel ? Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Beste, Je kan op de Xbox 360 alleen gebruik maken van een draadloos netwerk met behulp van een Speciaal door Microsoft gemaakte ontvanger. Verder is het (correct me if i'm wrong) wel mogenlijk om van je PC een kabel naar je Xbox 360 te trekken. Je zal dan echter alleen gebruik kunnen maken van het online Xbox netwerk als je computer aanstaat. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. Ik en anderen zullen je graag zo goed mogenlijk helpen. Groetjes, Boris H. Bewerkt: 17 september 2007 door Boris H. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Haha thnx wist ik nog niet, Mijn pc staat altijd aan :$ dus dat is geen probleem om via me pc naar xbox internet tekrijgen maar hoe doe ik dat? En als dat anders niet lukt koop ik wel zo'n xbox ontvanger Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Als het goed is moet je van je PC gewoon een kabel naar je xbox kunnen trekken en die vervolgens kunnen gebruiken om te internetten. Ik ben hier echter niet zeker van maar je kan het altijd proberen. Je hebt als het goed is bij je X360 een netwerkkabel gekregen. Probeer gewoon die even aan te sluiten in de netwerkingang achter in je PC en in de netwerkconnector in je X360. Als het niet werkt heb je pech en moet je een draadloze ontvanger kopen(of een draad van je router naar je X360 leggen).Proberen kost niks. Groetjes, Boris H. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Ja dat van ethernet kabel naar me xbox had ik al gedaan maar krijg niks, En ethernet kabel van router naar xbox 360 gaat niet. Bewerkt: 17 september 2007 door Las Vegas Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Dan ben ik bang dat je toch een Wireless adapter moet kopen. Of iemand anders moet nog een creatieve oplossing weten? Nouja, in ieder geval veel succes. Groetjes, Boris H. Edit @ hieronder; Ja dat is de adapter die je nodig hebt! Bewerkt: 18 september 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.