AreZzo Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Omdat ik veel signatures maak en ze altijd maar aan dezelfde mensen laat zien & beoordelen maak ik dit topic. Het kan zijn dat het even duurt voor er een nieuwe signature geupdate word maar normaal wel zeker 1,2 per week. Wees niet bang om te streng te oordelen, ik heb liever dat je 5 slechte dingen en 1 goed ding zegt dan omgekeerd, zo kan ik mijn volgende werkjes verbeteren. 1. 2. 3. 4. * Ik hoop dat jullie niet denken dat 'arezzo designer' is om dikke nekkig te doen, het is omdat ik arezzo alleen wat leeg vind, designer klinkt ook wat cooler natuurlijk Reageren
KJF Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Omdat ik veel signatures maak en ze altijd maar aan dezelfde mensen laat zien & beoordelen maak ik dit topic. Het kan zijn dat het even duurt voor er een nieuwe signature geupdate word maar normaal wel zeker 1,2 per week. Wees niet bang om te streng te oordelen, ik heb liever dat je 5 slechte dingen en 1 goed ding zegt dan omgekeerd, zo kan ik mijn volgende werkjes verbeteren. 1. 2. 3. 4. * Ik hoop dat jullie niet denken dat 'arezzo designer' is om dikke nekkig te doen, het is omdat ik arezzo alleen wat leeg vind, designer klinkt ook wat cooler natuurlijk Ik vind al je sigs mooi,: 1: Mooi, ik mis alleen de stroke, voor de rest is hij goed. 8.5/10 2: Grappig met dat mannetje, alleen misschien had je de achtergrond nog wat kunnen opvullen, 9/10 3: Simpel maar mooi, voor deze sig is hij compleet, misschien ook een keer met een render erbij 10/10 4: Het zelfde als 3 P.S Dat designer stoort niet. Reageren
AreZzo Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 haha, wauw, dankje voor comments Dat met die sprite was gewoon nog eens een keer om met Image Ready te hebben gewerkt Stroke in die eerste is die 1 pixel zwart Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb even een reactie op die sprite. Je achtergrond is wit, terwijl het de 'sprite' een grijze achtergrond heeft. Als je de achtergrond van de hele signature ook de zelfde kleur maakt (eyedropper tool) Ziet het leuker uit ! Reageren
.Robb Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Signature 1. Ik vraag me dit af; wat heb je er aan gedaan? Het lijkt wel alsof je één photo filter (Sepia) eroverheen hebt geplaatst, en daarna hebt geupload. Deze geef ik een 6,5. Signature 2. Niet slecht, misschien zou je er nog een mooie background bij kunnen maken? En de sprite z'n background moet je echt transparant maken hoor . Verder vind ik deze echt wel een 8,4 waard. Signature 3. Oohh, nice! Mooie effectjes op die C4D. Valt verder niet veel over te zeggen, een 8,7? Signature 4. Apart, alles wat ik kan zeggen. 7/10. Signature 5. Een uitblinkertje met je tekst! Je hebt de Distort Transform gebruikt? Hij ziet er echt wel mooi uit! Goed kleurgebruik, mooi bijpassende render, en de tekst is zeker ook heel mooi. Border is ook wel origineel. 9/10! Reageren
AreZzo Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Dankje voor de tips bij de sprite @ .Robb : bij de eerste heb ik van de goeie spiderman een foto en van de slechte, die groottes juist evengroot proberen te doen en dan in mekaar geblend... Reageren
kuys Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Je sigs zijn zeker mooi:D 1. erg mooi gedaan, leuk die lettertype die je klein beetje niet ziet, past er goed bij;-), miss kon je alleen dat linker boven hoekje iets beter doen. 2. leuk:D maar niet mijn style dus weet niet hoe ik daarop moet reageren. 3. erg mooi gedaan, je hebt de juiste kleuren ervoor gekozen 4.deze snap ik niet helemaal, maar wel mooi gedaan, goeie kleuren is dus leuke combinatie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.