Puma Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 -------------------------------------------------------- Info Gta: Serenity is een total conversion mod voor San Andreas, tot nu toe gemaakt door mij, Puma. Ik maak alle models zelf, gebruik maar gedeeltelijk textures uit San Andreas en stop alles zelf ingame... -------------------------------------------------------- Video's -------------------------------------------------------- Ik ben momenteel actiever op Gtaforums.com dan hier. Ik zal dan ook niet elk klein updateje hier posten maar grotendeels het Gtaforums.com topic bezoeken, dat je kunt vinden. Natuurlijk check ik wel meerdere keren per dag het topic voor vragen etc. Vragen, opmerkingen etc.? PM me even, of post het hier of op Gtaforums.com. -------------------------------------------------------- Grtz Puma . P.S. Ojah, Sketchup models sucken niet altijd, check Gtaforums.com maar . Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 W00T ik vind het wel cool alleen 1 ding: ik zou het leukr vin den als je er een eiland van maakt want dan vind ik het leuker Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Gebruik asjeblieft betere textures, deze neuken ingame egt zo hard.. Verder veel succes. Reageren
Black Force Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 nice puma! maar ga je er ook een eiland van maken? en over de textures, daar ga ik niet over zeuren of een mening over geven omdat ik zelf ook voor geen reet kan modellen en/of texturen. Greetz, Black Force ik zal deze mod in de gaten blijven houden Reageren
Puma Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Nja, de textures zullen nog wel vervangen worden. Momenteel ben ik bezig de wegen opnieuw te texturen en de col's te verbeteren. Misschien morgen een kleine update . Ojah, het is een eiland, want deze mod is een zogenaamde 'TC' (Total Conversion), wat inhoudt dat de complete SA map wordt weggevaagd en vervangen door een nieuwe. Bewerkt: 18 september 2007 door Puma Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 echt vet man ! ! ! maar heb een vraagje hoe noemt dat liedje in het eerste videotje >>> Door Wazuup: The Fratellis - Chelsea Dagger, voortal wel graag dit soort vragen via pb, anders krijg je offtopic replies die het topic vervuilen. <<< Mvg gtafreak007 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Het lijkt wel een pretpark! Weet je het wel zeker dat heel SA wordt weggevaagd? SA heeft ongeveer 16363 bestanden zitten in gta3.img. En dat zijn er maar een aantal tientallen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 sorry maar er zitten te veel bugs in want er zijn ondzichbare muuren soms worden de wegen onderwater gezet omdat het te laag is en het zite er ook niet het wat je zecht er 'Top' uit behalve dat furion gebou en door 1 gebrui kun je helemaal door heen kijken.... Reageren
Puma Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik ben echt niet zo newb dat ik al die bugs erin laat zitten, waarom denk je anders dat ik de afgelopen dagen bezig ben al m'n tot nu toe gemaakte models te fixen en goed ingame te krijgen en te mappen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Opzich niet gek, alleen ik zou wel wat aan die rotsen doen. Die zijn nogal low-poly namelijk. Reageren
Puma Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Deze mod is zekers niet dood! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.