Rivel Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Wow man, dit is zo ve. Mag ik tester worden? Ik weet niet of je ooit bij GLD hebt gezeten, maar daar test ik heel geod. Maag ik dat doen? Ik test met screens, coordinaten en uitleg. Reageren
Black Force Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Toppie puma!! het ziet er al zoveel beter uit als je eerste 3 filmpjes, Ga zo door!! Greetz, Black Force Reageren
WackoX Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 OMG Dit is soooooooow vet echt waar! waar te downloaden? Reageren
Puma Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Deze (mijn) mod is nog in de beginfase en er is nog lang geen downloadversie beschikbaar, misschien een kleine binnenkort... Reageren
Black Force Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik zou geen BETA releasen als ik jouw was, want dat kost weer extra tijd, en zonder missies is dat toch niet echt heel erg leuk denk ik. Ten minste, ik hoop wel dat je van plan bent om missies erin te stoppen, dat zou wel TOF zijn!! verder mooie mod, zeker het proberen waard als ie af is vind ik! Greetz, Black Force Reageren
Puma Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Er zullen zeker missies in komen. Geen missies met überanimaties en geluid van hier tot Tokyo, maar 'simpele' missies als bepaalde mensen killen, racen en pakketjes ergens ophalen of brengen binnen een bepaalde tijd, waar je geld voor krijgt waarmee je natuurlijk weer je auto's kunt pimpen en duurdere huizen kunt kopen. Een soort van Testdrive Unlimited principe dus . Reageren
Puma Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 *update* Er komt een soort van Central Park midden in de stad met heuvels, wandelpaden, dalen, bomen en meer... Check de screens zou ik zeggen Reageren
Puma Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Misschien dat je in de gaten hebt dat al mijn screens in het donker genomen zijn.. Dat ziet er gewoon mooi uit! Misschien dat ik de hele mod wel 24/7 donker maak... Eerst het modeling-werk af Cheers and comments! :beerhat: Reageren
-eend- Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 24/7 nacht gaat vervelen.. Reageren
Black Force Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Echt mooi puma, alleen doe maar geen alleen maar nacht, want dat verveelt ook snel, met dag en nachtcyclus is het leuker. Greetz, Black Force Reageren
Timske Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 nice >>> Door Wazuup: Beetje meer inhoud zou geen kwaad kunnen.<<< Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Wazuup irriteren: Nice. Nu even serieus: Mooie mod Pumski Het ziet er erg mooi uit. De paden in het bos zien er driehoekig uit, en misschien kun je op donkere plekken textures donkerder maken. Maar als je klaar hebt download ik hem zeker! BTW, komt er nog een goede radar op? Reageren
Puma Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Hee! Een bump in het Serenity-topic door de aanmaker! Wat zou dat toch zijn? Huh, screens? Ja, je ziet het goed: Serenity komt terug! Bijna elke dag kun je nieuwe screens verwachten en het mooiste: Gta: Serenity is onderdeel van Gta: LCS (Las Colinas States) geworden. Dit betekent een nog grotere mod met nog meer fun. To be continued... Reageren
White Gold Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Schitterende UFO Puma Nee het ziet er gewoon zeer nice uit! Beetje Prinses Peach kasteel uit Super Mario 64 En een zeer mooie vooruitgang dat je samenwerkt met Las Colinas States, 2 veelbelovende mods in één. Congrats met deze overeenkomst, dit kan ik alleen maar toejuichen Keep it up Puma! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Holy Shit, Té mooi Puma. KUTGW! :tu: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.