Jump to content

Opvolger Gta VCS PSP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen , ik heb gta VCS uitgespeelt sinds kort en ik baal als een stekker :S (ben gta verslaafde)

Weet iemand geruchte over de Opvolger van gta VCS VOOR DE PSP HE !!!! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zal je nu nog meer gaan balen, want Rockstar is nu héél druk bezig met GTA IV en hebben geen tijd voor de GTA's op de PSP. Als GTA IV uitgebracht is zullen ze misschien aan een gaan werken :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:
Dan zal je nu nog meer gaan balen, want Rockstar is nu héél druk bezig met GTA IV en hebben geen tijd voor de GTA's op de PSP. Als GTA IV uitgebracht is zullen ze misschien aan een gaan werken :)

wat een klootzakke ... :puh: haha nou dan ga ik gwn bij me broer gta IV doen :S

Geplaatst:

Als extreem expert in computertaal en armax toestanden zou je misschien (zodra er een 5 gig memory stick uitkomt voor de PSP) GTASA om kunnen zetten naar PSP formaat (paar overbodige dingen zoals zijmissies eruit laten). Maar die kans acht ik zeer klein.

Geplaatst:

Rockstar zou dat gewoon moeten doen. Liberty City en Vice City hebben we beide twee maal in 3D mogen bezoeken, met een ander verhaal en personage. San Andreas maar één keer, terwijl dat juist de mooiste omgeving is. Of ben ik nu een huilie?

Geplaatst:

Even heel theoretisch bekijken:

GTA III in 2001 - GTA LCS in 2005

GTA VC in 2002 - GTA VCS in 2006

Zoals je kunt zien zit er telkens 4 jaar tussen. Daarnaast is tussen de eerste GTA's (III en VC) ook nog de ontwikkeling van GTA SA. Als je dit zou vergelijken met SA, zou je kunnen denken: er zat een groot spel tussen de ontwikkeling van GTA III/GTA VC en GTA LCS/GTA VCS, dus ook een groot spel tussen GTA SA en GTA SAS (GTA IV)

GTA SA in 2004 - GTA SAS in 2008

Ze zullen het waarschijnlijk niet halen, maar theoretisch gezien zou het dus nog makkelijk kunnen dat er net na GTA IV een aankondiging kwam over GTA SAS ^_^ (alhoewel ik dat persoonlijk niet verwacht).

Ze hebben heus wel tijd voor een andere game hoor. Overigens zijn ze ook bezig met andere spellen, en niet alleen GTA IV. Btw, ik las laatst nog iets op een site over SA voor de PSP. Sam Houser heeft gemeld dat er misschien een opvolger komt, niet dat het zeker is, maar we kunnen wat afwachten !

Edit: Ik heb de pagina gevonden waar het stond : http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68082

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Ik denk dat er pas een eventuele GTA SA komt als de PSP2 uitkomt, want de normale PSP heeft toch echt te weinig ruimte etc. Maar er zijn ook nog genoeg andere games hoor, als je geen geduld hebt ( :7 ). Driver '78, The Godfather, Scarface, stuk voor stuk goede games voor op de PSP die allemaal iets weghebben van GTA!

Geplaatst:
Ik denk dat er pas een eventuele GTA SA komt als de PSP2 uitkomt, want de normale PSP heeft toch echt te weinig ruimte etc. Maar er zijn ook nog genoeg andere games hoor, als je geen geduld hebt ( :7 ). Driver '78, The Godfather, Scarface, stuk voor stuk goede games voor op de PSP die allemaal iets weghebben van GTA!

Ehm, de spellen blijven voor de PSP en de PSP Slim en Lite hetzelfde...

Denk je soms dat ze een nieuwe UMD hebben uitgevonden. Ze hebben een vernieuwde console uitgevonden, wat dus niets te maken heeft met de ruimte op een UMD..

Geplaatst:

GTA IV wordt ontwikkeld door Rockstar North. Alle psp titels worden ontwikkeld door Rockstar Leeds. R* North kan dus rustig doorwerken aan GTA IV en over tijdje nieuwe GTA (V?) terwijl R* Leeds aan SAS werkt. Ik denk alleen niet dat San Andreas Stories ooit op de psp zal komen. Waarschijnlijk past het niet op een UMD (1,8 GB) en kan de processor etc het spel ook niet aan.

Als er een nieuwe GTA voor psp komt denk ik dat het pas voor psp 2 is (als die tenminste komt, als psp geen succes blijkt te zijn kan sony stoppen met psp). Driver komt idd in de buurt van GTA op psp tenminste, maar geloof me, The godfather en scarface lijken niet eens op een freeroam spel op psp. Bij godfather kan je niet in autos en scarface is een of ander kaartspel geworden waarin je niet eens kunt lopen laat staan rijden.

Geplaatst:

Als er een nieuwe GTA voor psp komt denk ik dat het pas voor psp 2 is (als die tenminste komt, als psp geen succes blijkt te zijn kan sony stoppen met psp). Driver komt idd in de buurt van GTA op psp tenminste, maar geloof me, The godfather en scarface lijken niet eens op een freeroam spel op psp. Bij godfather kan je niet in autos en scarface is een of ander kaartspel geworden waarin je niet eens kunt lopen laat staan rijden.

De PSP is zeker een succes, dus een vervolg op de PSP lijkt me heel waarschijnlijk. Ik heb The Godfather gespeeld, en mij gaf het toch wel een heel erg LCS gevoel. Maar helaas, ondanks dat gevoel valt het allemaal vies tegen in vergelijking met LCS en VCS. Waar Liberty City Stories overal achten en negens haalde, haalt Driver'76 maximaal een 5, The godfather een 6, en Scarface ook ongeveer rond de 6. Helaas dus geen waardige opvolgers, maar ze zijn zeker goed om het wachten te verzachten, neem dat maar van me aan :Y

Even heel theoretisch bekijken:

GTA III in 2001 - GTA LCS in 2005

GTA VC in 2002 - GTA VCS in 2006

Zoals je kunt zien zit er telkens 4 jaar tussen. Daarnaast is tussen de eerste GTA's (III en VC) ook nog de ontwikkeling van GTA SA. Als je dit zou vergelijken met SA, zou je kunnen denken: er zat een groot spel tussen de ontwikkeling van GTA III/GTA VC en GTA LCS/GTA VCS, dus ook een groot spel tussen GTA SA en GTA SAS (GTA IV)

GTA SA in 2004 - GTA SAS in 2008

Ze zullen het waarschijnlijk niet halen, maar theoretisch gezien zou het dus nog makkelijk kunnen dat er net na GTA IV een aankondiging kwam over GTA SAS ^_^ (alhoewel ik dat persoonlijk niet verwacht).

niet echt van nut maar toch leuk om te melden: alle GTA's(in ieder geval vanaf gta Advance) zijn tot nu toe in oktober uitgekomen. oorspronkelijk zou GTA IV eigenlijk ook in oktober uitkomen, maarja met dat uitstel word nu jaren traditie verbroken.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ik heb vandaag nog een filmpje gezien van iemand die gta Sa op zijn psp had.

hij had het volgens mij van internet gedownload.

[mischien een mod ofzo???]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...