Jump to content

Opvolger Gta VCS PSP?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is maar een filmpje wat hij op z'n psp heeft gezet. Dat doe je heel gemakkelijk. Wat niet makkelijk is is om GTASA echt op je psp te krijgen, waarvoor je op de eerste plaats een 5 gig memory stick voor nodig hebt.

• 2 weken later...
Geplaatst:
San Andreas Stories zal een goede opvolger kunnen zijn..

Helaas is daar nog niks van bevestigd :N

uhmm die bestaan al hoor :7 via i-net kan je die bestellen want ik heb er 1 van 60gb in me psp :tu:

Geplaatst:
San Andreas Stories zal een goede opvolger kunnen zijn..

Helaas is daar nog niks van bevestigd :N

uhmm die bestaan al hoor :7 via i-net kan je die bestellen want ik heb er 1 van 60gb in me psp :tu:

Niet van Rockstar in ieder geval, San Andreas Stories is nog niet eens aangekondigd, neem dat nou maar van me aan. Als je weet waar je hem kan bestellen, dan zouden wij graag de site willen hebben :)

Btw, welkom op het forum!

Geplaatst:
Niet van Rockstar in ieder geval, San Andreas Stories is nog niet eens aangekondigd, neem dat nou maar van me aan. Als je weet waar je hem kan bestellen, dan zouden wij graag de site willen hebben :)

Btw, welkom op het forum!

Hij heeft de verkeerde post gequote. Hij antwoordde op die van MartyCeha over die MemoryStick. Misschien komt er in de toekomst wel zoiets als het systeem van PC games. Je koopt je UMD, installeert het spel op je MemoryStick en spelen maar. Dus als je een grote MemoryStick hebt... :puh:

Voorlopig komt er volgens mij geen San Andreas Stories. Ik vind dat VCS het al moeilijk heeft op de PSP, dat spel lagt namelijk vaak bij drukke momenten. Ik vond VCS ook een tegenvaller, al die bugs. Dan liever een bugloze game met mindere graphics.

Geplaatst:
Voorlopig komt er volgens mij geen San Andreas Stories. Ik vind dat VCS het al moeilijk heeft op de PSP, dat spel lagt namelijk vaak bij drukke momenten. Ik vond VCS ook een tegenvaller, al die bugs. Dan liever een bugloze game met mindere graphics.

totaal mee eens.

R* Leeds [makers van LCS/VCS] zijn wel bezig met Beaterator, een muziekmixachtig 'spel' dat in 2008 ergens moet uitkomen. Ze hebben wel net de Wii versie voor Table Tennis afgemaakt, dus misschien dat dat team nu aan nieuw project begint. Als dat de nieuwe GTA voor de psp is, dan verwacht ik dat ze hem pas op zijn vroegst uitbrengen eind '08, want ja de hype rond GTA IV wilt R* natuurlijk zolang aanhouden...

Geplaatst:

De wapens in LCS zien er ook veel beter uit vind ik. Kijk maar eens naar de M4, en dan vooral naar het voorste visier. Daar zit gewoon een zwarte vlek in VCS terwijl het in LCS gewoon open is (zoals het hoort). Ook zijn de wapens in LCS minder pixelachtig. Wat je wel niet moet inleveren voor een aantal extra functies, kun je nagaan hoe San Andreas zou lopen.

Geplaatst:
De wapens in LCS zien er ook veel beter uit vind ik. Kijk maar eens naar de M4, en dan vooral naar het voorste visier. Daar zit gewoon een zwarte vlek in VCS terwijl het in LCS gewoon open is (zoals het hoort). Ook zijn de wapens in LCS minder pixelachtig. Wat je wel niet moet inleveren voor een aantal extra functies, kun je nagaan hoe San Andreas zou lopen.

Om nog maar te zwijgen over de trage framerate, de haperende radio, ... ^_^

LCS FTW? W00T! :D

screen15nm1.png

screen18ps0.png

screen19bw3.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...