Quint0s2010 Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hallo .. ik ben nieuwe hier en ik ben ook nieuwe in modden maar ik wil graag ff iets weten ,, teminste als iemand dat weet ik heb een faggio in een gilera ice sprinter(eigen creatie) omgetoverd maar nu is het probleem zo .. hij pakt het stuur niet vast hij grijpt onder mijn stuur whaha .. maar bij 1 zon mod op zon mod site www.huppelepup.de bij zon minibike heeft hij die bikev.ifp veranderd zodat zijn voeten gewoon normaal op de plek komen waar die horen en zijn handen ook .. : nou is de vraag : hoe bewerk ik die bikev.ifp zodat hij niet misgrijpt en zon benen goed neer zet ? alvast hartelijk bedankt ! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Hallo .. ik ben nieuwe hieren ik ben ook nieuwe in modden maar ik wil graag ff iets weten ,, teminste als iemand dat weet ik heb een faggio in een gilera ice sprinter(eigen creatie) omgetoverd maar nu is het probleem zo .. hij pakt het stuur niet vast hij grijpt onder mijn stuur whaha .. maar bij 1 zon mod op zon mod site www.huppelepup.de bij zon minibike heeft hij die bikev.ifp veranderd zodat zijn voeten gewoon normaal op de plek komen waar die horen en zijn handen ook .. : nou is de vraag : hoe bewerk ik die bikev.ifp zodat hij niet misgrijpt en zon benen goed neer zet ? alvast hartelijk bedankt ! Voor welke motor gaat het om? Er zijn een aantal bikev.ifp, maar jij noemt er maar eentje en ik weet niet welke je het over hebt. Reageren
Quint0s2010 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 het gaat om een GILERA Ice project. hij is vervangen voor een faggio. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 het gaat om een GILERA Ice project.hij is vervangen voor een faggio. Er bestaat geen bikev.ifp voor faggio. De Wayfarher is de enige die dat heeft. Geef anders de link naar de mod. Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Volgens mij is het dan zo dat de player dummie in je DFF niet op de goede plek zit. Moet je even mee rommelen. Waarschijnlijk moet je die dus ietsjes omhoog verplaatsen wil je'm het stuur laten grijpen. Dit heeft volgensmij dus helemaal niets met de Bikev.ifp te maken. Bewerkt: 18 september 2007 door Nickonly Reageren
K.O. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 In de ifp zit de animatie en de houding van het personage. In de dff zit de plaats van de dummy. Als het poppetje gedeeltelijk goed zit, maar gedeeltelijk ook niet, of zn houding past voor geen meter, moet je inderdaad de ifp aanpassen (kan volgens mij ook in 3dsmax met zo'n script). Als je poppetje alleen net iets te laag/hoog zit moet je dit in de dff aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.