Jump to content

Help Nodig met Bikev.ifp


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo .. ik ben nieuwe hier

en ik ben ook nieuwe in modden

maar ik wil graag ff iets weten ,, teminste als iemand dat weet

ik heb een faggio in een gilera ice sprinter(eigen creatie) omgetoverd maar nu

is het probleem zo .. hij pakt het stuur niet vast hij grijpt onder mijn stuur :puh:

whaha .. maar bij 1 zon mod op zon mod site www.huppelepup.de bij zon minibike

heeft hij die bikev.ifp veranderd zodat zijn voeten gewoon normaal op de plek komen

waar die horen en zijn handen ook .. : nou is de vraag : hoe bewerk ik die bikev.ifp

zodat hij niet misgrijpt en zon benen goed neer zet ? alvast hartelijk bedankt !

Geplaatst:
Hallo .. ik ben nieuwe hier

en ik ben ook nieuwe in modden

maar ik wil graag ff iets weten ,, teminste als iemand dat weet

ik heb een faggio in een gilera ice sprinter(eigen creatie) omgetoverd maar nu

is het probleem zo .. hij pakt het stuur niet vast hij grijpt onder mijn stuur :puh:

whaha .. maar bij 1 zon mod op zon mod site www.huppelepup.de bij zon minibike

heeft hij die bikev.ifp veranderd zodat zijn voeten gewoon normaal op de plek komen

waar die horen en zijn handen ook .. : nou is de vraag : hoe bewerk ik die bikev.ifp

zodat hij niet misgrijpt en zon benen goed neer zet ? alvast hartelijk bedankt !

Voor welke motor gaat het om?

Er zijn een aantal bikev.ifp, maar jij noemt er maar eentje en ik weet

niet welke je het over hebt.

Geplaatst:
het gaat om een GILERA Ice project.

hij is vervangen voor een faggio.

Er bestaat geen bikev.ifp voor faggio.

De Wayfarher is de enige die dat heeft.

Geef anders de link naar de mod.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is het dan zo dat de player dummie in je DFF niet op de goede plek zit. Moet je even mee rommelen. Waarschijnlijk moet je die dus ietsjes omhoog verplaatsen wil je'm het stuur laten grijpen.

Dit heeft volgensmij dus helemaal niets met de Bikev.ifp te maken.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

In de ifp zit de animatie en de houding van het personage. In de dff zit de plaats van de dummy. Als het poppetje gedeeltelijk goed zit, maar gedeeltelijk ook niet, of zn houding past voor geen meter, moet je inderdaad de ifp aanpassen (kan volgens mij ook in 3dsmax met zo'n script). Als je poppetje alleen net iets te laag/hoog zit moet je dit in de dff aanpassen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...