Jump to content

Het einde nabij?


STASKO

Recommended Posts

Er moeten nog geheimen in Vice city zitten aleen zijn die moeilijk te vinden!

Want alle grote geheimen zijn al ontdekt zoals het paasei of het appartement c3 nog wat, maar er moeten nog wat kleine geheimpjes in het spel zitten!!

zoals namen op gebouwen die in het echt ook bestaan of een betekenis hebben. Dus van die secrets die je moeilijk ontdekt, maar ze zijn er nog wel. wat denken jullie is Vice city 100 procent uitgespeeld of zijn er nog wat grote of kleine verassingen en geheimen??

ANYONE???

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    13

  • STASKO

    6

  • Bridgeman

    5

  • -Spijker-

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net als bij Tony Hawk zal ook gta op den duur vergrijzen, maar de 3 volgende delen in de serie niet want het genre bevat nog genoeg orgionele ideen om ons nog lang genoeg zoet te houden!!! Maar de werelden zijn nu al groot dus denk ik dat de werelden in de volgende gta's niet groter zullen zijn dan in San Andreas,

Maar dit is nog maar het begin van het gta tijdperk!! Er staat ons nog heel wat te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het wel, want je heb helemaal niks aan die camera. Als je de foto's nu als screenshot kon gebruiken, maar dat kan ook niet. Daarom denk ik, T.V. had in die missie persé een camera nodig dus heeft R* die aangemaakt maar voor de rest heb je em nooit nodig en ik zou ook geen missie weten waar je nog meer een camera nodig zou kunnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eigelijk dat ik een idee heb maar die was mislukt. Ik dacht zo van als je die missie doet, kan je hem dan niet save'n met die camera? Maar jah dan kan je de missie niet uitspelen of je hebt 2 camera's maar dat is best wel k*t want die camera heeft maar iets van 12 dinges....

Spijkertje,

_______________________

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook geprobeerd, door in het begin met een camera heel dicht met een heli bij Alex Shrub te komen. Dan failed de missie en je bent ook meteen je camera kwijt. Maar je heb er toch niks aan, behalve dan dat je er heel goed mee in kunt zoomen veel beter dan een sniper!

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...