STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Er moeten nog geheimen in Vice city zitten aleen zijn die moeilijk te vinden! Want alle grote geheimen zijn al ontdekt zoals het paasei of het appartement c3 nog wat, maar er moeten nog wat kleine geheimpjes in het spel zitten!! zoals namen op gebouwen die in het echt ook bestaan of een betekenis hebben. Dus van die secrets die je moeilijk ontdekt, maar ze zijn er nog wel. wat denken jullie is Vice city 100 procent uitgespeeld of zijn er nog wat grote of kleine verassingen en geheimen?? ANYONE??? Bewerkt: 17 januari 2005 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 wel ik denk dat er mss met heel voet moeite en gezoek en gezweet en geheig nog een paar kunnen gevonden worden maar het zal wel nog even duren voor je ze allemaal hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Er zitten ongetwijfeld nog wel wat geintjes hier en daar. Misschien zelfs kleine grapjes waar we nooit achter komen, zoals dingen die genaamt zijn naar een bekende van één van de makers (ik noem maar iets). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Tja maar het is zeker niet het einde nabij, GTA gaat altijd door (hoop ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Net als bij Tony Hawk zal ook gta op den duur vergrijzen, maar de 3 volgende delen in de serie niet want het genre bevat nog genoeg orgionele ideen om ons nog lang genoeg zoet te houden!!! Maar de werelden zijn nu al groot dus denk ik dat de werelden in de volgende gta's niet groter zullen zijn dan in San Andreas, Maar dit is nog maar het begin van het gta tijdperk!! Er staat ons nog heel wat te wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb misschien nog een héél klein geintje/easteregg ontdekt. Als je de missie Martha's Mug shot ga doen en je moet de foto's gaan maken staat er naast de opening een kaartje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Was al bekend.. Maar er zijn minsten 100 van dat soort bordjes, flyers en plaatjes... Dus dan kan je oneindig door zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Dan zal alles wel bekend zijn en is ALLES over Vice City al bekend. Laten we verder gaan met Advance en SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb misschien nog een héél klein geintje/easteregg ontdekt. Als je de missie Martha's Mug shot ga doen en je moet de foto's gaan maken staat er naast de opening een kaartje. hoe kom jij aan die camera?? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Die krijg je met die missie. Dan moet je 3 foto´s maken van Candy Suxxx en Alex Shrub. Is de enige keer in het spel dat je die kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Die krijg je bij de filmstudio moet je Candy fotograveren. Jammer dat er geen mod is voor dat camera. Spijkertje, _____________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ja dat is echt jammer want die camera kan je alleen voor die missie gebruiken en verder niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik snap het wel, want je heb helemaal niks aan die camera. Als je de foto's nu als screenshot kon gebruiken, maar dat kan ook niet. Daarom denk ik, T.V. had in die missie persé een camera nodig dus heeft R* die aangemaakt maar voor de rest heb je em nooit nodig en ik zou ook geen missie weten waar je nog meer een camera nodig zou kunnen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik dacht eigelijk dat ik een idee heb maar die was mislukt. Ik dacht zo van als je die missie doet, kan je hem dan niet save'n met die camera? Maar jah dan kan je de missie niet uitspelen of je hebt 2 camera's maar dat is best wel k*t want die camera heeft maar iets van 12 dinges.... Spijkertje, _______________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Heb ik ook geprobeerd, door in het begin met een camera heel dicht met een heli bij Alex Shrub te komen. Dan failed de missie en je bent ook meteen je camera kwijt. Maar je heb er toch niks aan, behalve dan dat je er heel goed mee in kunt zoomen veel beter dan een sniper! Bewerkt: 30 december 2004 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.