Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ja hij lijkt mij ook vrij nutteloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Als die nutteloos was, waarom heeft R* de camera er dan ingedaan in die missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Dat is orgioneel!!! Want Rockstar heeft daarmee wat diepgang weten neer te zetten in de game zodat er een beetje variatie in de misies zit. Maar het is wel jammer dat je de camera niet gewoon buiten de missies kan gebruiken!!! maar dat is in san andreas rechtgezet!!!! :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Waarvoor kan je em in San Andreas buiten de missie om dan gebruiken? Slaat die de screens dan op die je met een camera maak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ja, :lol: dat vond ik ook best wel lollig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Wel rottig, hij vervangt de sniper. Had ik net een sniper met héél veel kogels en dan maakt die stomme camera uit het jaar 1836 er weer een eind aan door mij een paar foto's te laten moeten maken. :angry: :bah: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Als die nutteloos was, waarom heeft R* de camera er dan ingedaan in die missie? Ik bedoel in de rest van het spel, niet in die missie <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Je kan hem met een glitch wel houden maar dan schiet je ermee in plaats van foto's maken... dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 vet hoe kan dat dan met een camera schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 ff tussen door ik las net dat er GEEN mod voor die camera is... Ik zou dan toch echt even verder kijken... die is er WEL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Welke camera in Gta vc? nog nooit gezien Bewerkt: 7 januari 2005 door ShadowOps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Moet je even op mijn screen een paar berichten terug kijken. Je krijgt hem in de missie van de Film Studio Martha's Mug Shot. Voor verdere informatie erover doe die missie zelf een keertje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 je kan op palm bomen kan je lopen (de meeste dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Maar het is best grappig om een camera te hebben in SA!! zeker als je een easter egg tegen komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Wat dan, kan je de foto's er dan laten ontwikkelen? En ze vervolgens op je computer opslaan? Wel handig, als ze dat bij VC nu ook hadden gedaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.