GTA@SA Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik denk dat er heel veel geheimen zijn bekend. Maar ik heb ze allemaal gezien. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ok, als er heel veel bekend zijn, maar jij heb ze allemaal gezien, kan je de resterende waarvan je denkt dat wij ze nog niet weten dan niet even plaatsen? Net zo makkelijk weten wij ze ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Dat is inderdaad makkelijk, hoef ik me niet rot te zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik denk niet echt dat jij ze allemaal gezien hebt. Misschien zijn er nog wel een paar die we nog niet gezien hebben, maar op het moment dát we ze zien het ook niet doordringt dat het een Easter Egg is. Ik heb trouwens een plattegrond van Diaz z'n doolhof om te kijken of daar nog een grappige vorm in te vinden was. Wil ik wel even posten, maar volgensmij was er niks bijzonders in te vinden. Misschien vinden jullie iets bijzonders in de vorm of in de weg er doorheen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Néé, je ziet alleen van die lichtgroene dinges, een soort omgekeerde 7. :lol: Alleen verder is er niks bijzonders aan de doolhof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik dacht eerst dat ik er het Rockstarlogo een beetje inzag. Kijk eens naar de markering van de doolhof op deze screen. Zou dat misschien kunnen of is dat wel héél erg ver gezocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Dat lijkt me ver gezocht want als je nog beter aat kijken kun je nog wel een keer het logo eruithalen, maar wie weet,,,,,,,. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.