Follow Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Ja, ik heb al veel gehoord, en gehoord over een BETA.. Gezocht en Gezocht en als je even registreert en een enquete invult kom je er daadwerkelijk misschien in. Dus het is waar, ik heb het formulier ingevuld en nog steeds is de status in Afwachting.. Volgens 1 screen van het login venster zie je al veel aanpassingen.. Helaas kan ik de foto niet vinden.. Wat een 'Rumor' is en dus niet bevestigt is dat MSN 9 BETAALD WORD! Waarschijnlijk komt er ook geen gratis versie ervan. Maar dit is nog niet echt bevestigt, maar waar zal het vandaan komen,, Voor de mensen die ook graag willen deelnemen kan je HIER zijn.. Als de status bij mij geupdate word zal ik het hier met een beetje vertraging updaten, ik update eerst andere forums.. Welke nieuwe functies zullen er waarschijnlijk inzitten ?? Door microsoft bevestigd: gyrodyne winks a supercharged instant messaging intermix relay a polarized voice/video feature. Niet bevestigd: Thema's Veiligheid opties zoals kinderslot voor uw kinderen Windows Vista en Windows Aero eigenschappen Audio/video opties Virus en maware bescherming Bestandsdeling Video's delen Windows Live Spaces in het hoofdvenster (BV: een nieuw item op uw blog toevoegen) Windows Live Mail in het hoofdvenster (BV: direct een mail sturen) Nieuwe plugins en Deel opties Kleuren in nicknames Chat met tabbladen Bewerkt: 24 september 2007 door Follow Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Hmm, dat van MSN 9 (het is toch al live geworden of niet dan) betaald word lijkt me weer van die stomme geruchten die altijd weer komen. Ik denk dat Live gewoon gratis blijft, net zoals de andere IM Clients. Is toch ook lullig als je een account heb en dat je hem dan niet meer kan gebruiken voor MSN of niet dan. Want als MSN 9 Betaald word, zal de rest ook betaald worden wat me erg vreemd lijkt. Ik meld me denk ik wél aan, lijkt me wel lagge als ik ook de beta kan testen Greetz [edit]Als ik me wil aanmelden kom ik op een pagina waar ik niet wijs uit word, een beetje uitleg zou wel fijn zijn misschien Bewerkt: 17 september 2007 door Galiorix Reageren
Follow Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Mij ook juist, maar er zit wel wat risico achter maar als je het goed gebruikt is die risico ook haast weg, wel irritant is dat je soms het moet verwijderen en dan opnieuw installeren, dus geen update installatie. Het kan helaas enkele weken duren las ik nog, en als je een andere beta wil proberen kan je het daar ook aanvragen dus. TIP: Help ook een beetje mee met bugs doorgeven enzo, meer kans om toegelaten te worden! Reageren
joppie Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Voor zo ver ik weet is de nieuwste MSN Messenger Plus! Live. Denk dat ik het daar voorlopig maar bij hou Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Voor zo ver ik weet is de nieuwste MSN Messenger Plus! Live.Denk dat ik het daar voorlopig maar bij hou Plus! (of Plus! Live voor versie 8.x) is geen MSN, alleen een uitbreiding daarvan. De nieuwste MSN, ook wel Windows Live Messenger genoemd, is 8.1. Versie 8.5 bevindt zich op dit moment in de beta-fase, maar aangezien het een publieke beta is, zal het niet heel lang meer duren voordat deze echt uitkomt. Met beta-fase wordt natuurlijk een testfase bedoelt, waarin zoveel mogelijk bugs (fouten) uit het programma worden gehaald. Reageren
G13nn Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 MSN 9 is gewoon een hoax, de messenger service van microsoft zal waarschijnlijk nooit betaald worden Reageren
Follow Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 MSN 9 is gewoon een hoax, de messenger service van microsoft zal waarschijnlijk nooit betaald worden Ik denk ook dat het niet betaald word, maar in de loop der tijd zal het altijd kunnen.. Bij mij staat hij nog steeds op afwachting trouwens.. Reageren
G13nn Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 tuurlijk, het KAN betaald worden hoe veel mensen denk jij dat er nog van hun dienst gebruik gaan maken dan? iedereen stapt over op skype ICQ yahoo niets om je zorgen over te maken dus Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Betaald? Dit vind ik niet normaal, 't lijkt wel dierenmishandeling. Ik vind 't maar niks. Dan blijf ik wel bij wat ik nu heb Msn 9 = Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 nee hoor ik heb het al krijg je er bij als je Vista Transform Pack instaleerd ;p Reageren
Follow Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 nee hoor ik heb het al krijg je er bij als je Vista Transform Pack instaleerd ;p Bedoel je dat je MSN9 al hebt? Arch heb je screens? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 sorry voor de slechte kwalietijd anders kon het niet in de bijlage (dit is hem toch????) Reageren
G13nn Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 dit is gewoon een skin Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 sorry voor de slechte kwalietijd anders kon het niet in de bijlage (dit is hem toch????) Als je wilt weten welke versie je hebt, moet je in de werkbalk bovenaan in het menu Help de optie Info over Messenger selecteren. Daar staat welke versie je hebt. Tevens kan je het niet zo goed laten zien, want zoals G13nn al zegt, er zijn een heleboel skins. Niet alleen voor MSN, maar ook voor je Windows, waardoor het er gelijk heel anders uitziet. Reageren
T@rget Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) sorry voor de slechte kwalietijd anders kon het niet in de bijlage (dit is hem toch????) Dat is een dood gewoone versie, gta-pilot, kun je zien aandat er Windows Live Messenger staat. Anders had er wel iets als Windows Live Messenger 9.0 BETA gestaan. Ik heb een leaked 8.5 BETA (Let op! Normaal is de Skin Blauw maar ik heb 'm in het zwart [Vind ik mooier staan bij de rest van de ECHTE Windows Vista ]) Trouwens, ga er maar vanuit dat er geen MSN 9 is. echt weer zoiets voor Die-hard MSNers om zo'n gerucht de wereld in te brengen Bewerkt: 25 september 2007 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.