dupree Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 hallo ik heb hulp nodig bij die misie van de 2 mendez broders je moet jerry fotograferen met nog iemand maar de foto is nooit goed iemand verklaaring voor dupree Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) Meer inzoomen op de gezichten (beide gezichten). Zorg dat ze goed in het midden staan, en als het kan ook nog een beetje van de auto. Bij mij was hij in ieder geval in 1× goed En jij moete echt eens stoppen met het bumpen (=reageren op een oud topic/onderwerp). Kijk goed naar de datum van de laatste post en dan kun je je er misschien iets van voorstellen dat de topicstarten zijn antwoord al heeft. Bewerkt: 17 september 2007 door MartyCeha Reageren
M4X Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Dat is heel simpel, met die foto's. Zoom zoveel mogelijk in en richt tussen de twee mannen in de auto, dan is je foto altijd goed. Volg de auto daarna op een afstandje, waarna er een cutscene komt bij de haven. Daarna moet je nog een foto maken. Hier moet je weer tussen de twee mannen inrichten, en als het kan een beetje inzoomen op de rechterman. Daarna komt het moeilijkste; ontsnappen aan een 4 sterren wanted level. Pak een snelle auto bij de haven en zo snel mogelijk naar de Pay & Spray, die vlakbij is. Druk regelmatig op 'Start', en ga dan naar 'Map', om de snelste weg te vinden. Als je van je wanted level af bent moet je nog wat heen en weer rijden en dan is het mission passed! Veel succes. Reageren
dupree Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Dat is heel simpel, met die foto's. Zoom zoveel mogelijk in en richt tussen de twee mannen in de auto, dan is je foto altijd goed. Volg de auto daarna op een afstandje, waarna er een cutscene komt bij de haven. Daarna moet je nog een foto maken. Hier moet je weer tussen de twee mannen inrichten, en als het kan een beetje inzoomen op de rechterman. Daarna komt het moeilijkste; ontsnappen aan een 4 sterren wanted level. Pak een snelle auto bij de haven en zo snel mogelijk naar de Pay & Spray, die vlakbij is. Druk regelmatig op 'Start', en ga dan naar 'Map', om de snelste weg te vinden. Als je van je wanted level af bent moet je nog wat heen en weer rijden en dan is het mission passed! Veel succes. bedankt gasten de misie is eindelik gelukt ik sind dat julie geantwoord hebben de storlain uitgespeeld maar bij de eerste foto moet je de 2niet fotograferen maar alleen jerry zo was het bij mij toch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.