jeroenvaneijsden Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 hallo ik heb een vraagje hoe doe je special fight moves???? ik had het geleerd van de gast be de "gym" maar het probrleem is hij zegt die als je tegen stander op de grond licht RMB en dan Returen ofzo maar mijn vraag is : wat is RMB volgens mij is RETURN :enter? en kan iemand al die special fight moves voor me opschrijven? Doei jeroen PS : ik hoop dat ik dit keer in het goede onderwerp gepost heb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Jahoor, helemaal goed gepost. Wel heb ik je titel even aangepast naar een duidelijkere. RMB = Right Mouse Button = Rechter muisknop Return = F Dus met de rechter muisknop iemand "selecteren", en vervolgens met F iemand neerslaan. Reageren
jeroenvaneijsden Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 haha heel erg bedankt gast ik ga gamen heheh bedankt voor je hulp +rep als dat hier kan Reageren
jeroenvaneijsden Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) OJA EN HOE RUN JE EEN 2MAN GANG? OF MEER door respect te krijgen ofoz tog????? maar hoe krijg je respect? en hoe run je die gang alvast bedankt noob gta player jeroen EDIT : oops double post sorry Bewerkt: 18 september 2007 door jeroenvaneijsden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 OJA EN HOE RUN JE EEN 2MAN GANG? OF MEERdoor respect te krijgen ofoz tog????? maar hoe krijg je respect? en hoe run je die gang Je kunt door middel van respect inderdaad een gang maken. Dus hoe meer respect je hebt verdiend, des te groter je gang kan worden. Ik geloof overigens dat het maximale 8 aantal was. Respect verdien je simpelweg door missies te voltooien, dus respect verdien je eigenlijk al automatisch als je bezig bent met missies. Tussendoor zul je weleens een melding krijgen dat je respect gestegen is, en dat je een grotere gang kunt maken. Een gang maken doe je door op één van je homies te richten (met bijvoorbeeld een wapen) en dan op 'G' te drukken. Zo zal hij worden toegevoegd aan je gang. Ben je echter zat van je gang (men volgt je overal), richt dan weer op ze maar hou nu 'H' een tijdje ingedrukt. Rijd je ze echter onder, dan zal je respect verliezen. Dit gebeurd ook als je ze bijvoorbeeld neerschiet. Reageren
jeroenvaneijsden Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 heel erg bedankt ik zal het later wel doen thnx Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik heb return ook als 'Enter' staan en dat was al standaard zo Zelf vind ik dit ook handiger omdat de toets 1) makkelijker te vinden is 2) groter is; en dus minder vaak op de verkeerde toets drukken (wat ik wel heb bij toetsen als 'h' voor het toeteren). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ook nog even een toevoeging op Matthijs: je kan respect ook krijgen door politie en andere gangs te vermoorden. En volgens mij krijg je ook respect wanneer je veel geld hebt. Ook je kleding en tatoos bepalen je respect. Hier, hier, hier en hier zie je een lijstje ervan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.