Jump to content

Robbing Ucle Sam

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo bij robbing uncle sam moet ik naar die plaats met die truck

en dan met ik van diekratten jatten en inladen in die truck.....

maaar het probleem is dat die "weekend soldier" blijven spider maar steeds afmaken

en ik probeer hem dan te helpen maar uiteindelijk gaat hijs steeds dood

kan iemand me helpen en tips geven zodat hij niet ze snel dood gaat?

dankjewel :)

GTA sa noob player

jeroen

Geplaatst:

Meestal komt er na elke krat die je pakt een soldaat. En soms wel 2. Het beste wat je kan doen is dan gewoon meteen van je heftruck afstappen en die soldaten doodschieten. Want Ryder kan echt niet echt niet schieten. Het is echt een lastige missie.

Op wiki staat wel een handige tip. Als je over het hek geklommen bent moet je eerst alle kratjes bij de plek neer zetten waar je vrachtwagen komt te staan. Dan gaat het ook veel makkelijker.

Dan hoef je namelijk niet van alle kanten te lopen en sta jezelf ook nog aardig verdekt zodat die soldaten jou niet raken.

Veel succes in ieder geval :Y

Geplaatst:

Ok,

zo heb ik het gedaan.

Je rijd naar die plaats toe, zorg wel dat je wapens hebt (sla een politieman in elkaar,koop,cheat) dan klim je over het muurtje schiet een paar gasten dood en schiet op de schakelaar, dan schiet je nog wat kerels dood en schiet je nogmaals op een andere schakelaar.

dan ga je dozen inladen, afentoe ben ik gewoon even uitgestapt en heb ik ryder even geholpen met die gasten dood schieten en dan gewoon verder in laden.

dan moet je weg rijden, iedere keer dat je H indrukt zal ryder een dos munitie gooien op de achtervolgers,

dan is ie geslaagt.

hoopt dat hget zo een beetje lukt ? :tu:

Geplaatst:

"iedere keer dat je H indrukt zal ryder een dos munitie gooien op de achtervolgers" goeie tip ik zal het proberen jongens

Geplaatst:
"iedere keer dat je H indrukt zal ryder een dos munitie gooien op de achtervolgers" goeie tip ik zal het proberen jongens

Dit is pas het geval als je al aan het rijden bent met de kratten. Dan is je vrachtwagen best zwaar en ga je slingeren. Dan kan je op de claxon drukken en dan gooit Ryder een krat. En met een beetje mazzel gooit hij die dan tegen een auto aan die je achtervolgt.

Als je nog meer vragen hebt horen we het wel :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:

je moet gewoon alles voorberijden voordat je ryder binnen laat ik zet altijd de kratten alvast op een rij.

bij het wegrijden moet je niet de eerste rechtsaf maar de 2e want anders ga je over een weg heen en rij je ver om.

gewwon lekker veel kratten gooije want die ryder geeft toch geen cent!

>>> Door _KoE_Mzungu: Let in het vervolg even op de datum / tijd van de post waar je op wilt reageren. Zoals je kan zien is dit een beetje als mosterd na de maaltijd: we zijn inmiddels al 3 weken verder. ^_^ <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...