[Xplode] Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Als ik mijn W810i aansluit op de computer met de USB-kabel dan geeft de computer niks aan. Het programma van de W810i (PC suite ofzo) zegt ook niet dat de telefoon aangesloten is. Weet iemand misschien wat het probleem is? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 wss geeft ie dan ook niet aan dat de telefoon opgeladen wordt?? Dat probleem heb ik ook wel eens met mijn 750i. Dan moet je de aansluitpunten even schoonblazen en dan nog een keer proberen. dat werkt bij mij ook succes!! Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik heb exact de zelfde telefoon, en kies je wel voordat je op de computer de PC Suit opent bij de mobiele telefoon 'bestandsoverdracht'? Want anders doet hij het niet Greetz Reageren
[Xplode] Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 wss geeft ie dan ook niet aan dat de telefoon opgeladen wordt?? Hij geeft wel aan dat de telefoon word opgeladen, en hij zegt ook het waarschuwingkje (dat 'ie overigens altijd zegt): Verwijder USB-kabel pas wanneer u de applicatie op de pc hebt afgesloten. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Raar... Ik heb wel soms dat 'ie bij de ene USB-ingang wel werkt en bij de andere niet, dus misschien moet je 'm eens in wat andere poorten proberen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Als je de software instaleert is het handig om te onthouden in welke USB poort je hem gedaan heb. Als je dan de telefoon in een andere poort steekt kan het zijn dat de computer hem niet reageerd Greetz Reageren
[Xplode] Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Laat maar, het probleem is al verholpen. Ik weet niet hoe of wat maar dat maakt niet uit, hij doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.