metehan Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 bij missie Drive-Thru krijg ik fout rapport bij dat stuk je waar je naar cuking bell moet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 bij missie Drive-Thru krijg ik fout rapport bij dat stuk je waar je naar cuking bell moet Maak je misschien gebruik van de n00bmode? Ik geloof namelijk dat de missie 'Drive-Thru' daar problemen oplevert. Mocht dit het geval zijn, dan is er verder niet echt veel aan te doen. Wat je eventueel wel zou kunnen proberen (als je dus de n00bmode hebt), is om hem opnieuw te installeren, maar dan op een andere mode. Mocht je geen gebruik maken van de n00bmode, gebruik je dan misschien wel andere mods? Over het algemeen leveren mods niet echt veel problemen op bij missies, maar het is niet uit te sluiten. Mocht je tevens geen mods hebben geïnstalleerd, dan kan het ook nooit kwaad het spel even opnieuw te installeren (je savegames blijven staan). Blijkt dat ook niet te helpen, dan kan het zijn dat je met een bug te maken hebt. Deze kun je omzeilen door een savegame te downloaden, waarin de missie net gedaan is. Hiervoor dien je wel te kijken welke versie je hebt, dit zie je in het hoofdmenu. Zie je niets of V1.01, dan kun je hiereen V1 savegame downloaden. Staat er echter V2, dan download je hier een V2 savegame. Succes! Reageren
metehan Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ik heb noobmode en nl ondertiteling moet ik nu noobmode verwijderen???? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik denk het wel aangezien je toch die missie moet doen om de verhaal-lijn te voltooien! Mocht je nog problemen hebben wij zijn er voor je! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) ik heb noobmode en nl ondertiteling moet ik nu noobmode verwijderen???? Ja, dat kun je beter doen. Probeer eens wat -matthijs- zei: Wat je eventueel wel zou kunnen proberen (als je dus de n00bmode hebt), is om hem opnieuw te installeren, maar dan op een andere mode. Bewerkt: 18 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
metehan Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 ok bedankt voor jullie reactie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.