Tim Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik heb gezocht, maar kon het niet vinden, dus daarom deze topic: Ik heb sinds kort denise als vriendin nu wil ik met haar daten, dus ik ga met haar naar zo cafe icoontje op de radar, maar nadehand stont er dat denise de omgeving niet leuk vond waar we langs reden, toen waren de icoontjes verdwenen, dus wat kan ik het beste doen als ik met haar ga daten zonder dat ze wegloopt omdat ik perongeluk tegen haar aan loop kan iemand mij tips geven greetz, Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 als ze wilt eten...breng je haar naar de well-stacked-pizza als ze wilt dansen....breng je haar naar de club (zie map) als ze wilt rondrijden....blijf je cruisen in buurten die ze leuk vindt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JTB Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Cool Dit wilde ik ook weten Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.