Jump to content

txd verplaatsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kun je iets in gta verplaatsen/kopiëren, bijvoorbeeld het import/export bord naar de SF garage verplaatsen?

Of een Billboard op een gebouw zetten?

Geplaatst:

Op zich niet zo'n moeilijke truc. Je zoekt de .txd op die je wilt verplaatsen, allereerst zoek je deze dus op met IMGTool en export je hem. Eventueel open je de .txd met TXD Workshop en verplaats je het desbetreffende stukje afbeelding als .bmp naar een map. Nu open je de andere .txd, waar je hem heen wilt. Ook deze kun je eventueel weer openen met TXD Workshop. Je vervangt de bmp, en vervolgens vervang je de txd naam naar de naam van de allereerste .txd. Vervolgens vervang je hem. ;)

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, hoor ik het graag.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat misschien makkelijker is, is om met bijvoorbeeld GTA Place Manager de coördinaten te checken van de plaats waar je het nieuwe bord wil hebben staan. Vervolgens voeg je in de desbetreffende IPL een regel toe met die coördinaten. De modellen/textures zelf hoe je helemaal niet te veranderen; je moet er alleen voor zorgen dat ie het object op een bepaalde plek spawned.

Zo blijven al de originele borden ook hetzelfde.

Ook kun je met MEd dacht ik direct objecten kopieren, zodat je niks meer met de IPL hoeft te doen; dit weet ik alleen niet zeker en kan ik je niet verder mee helpen.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...