K.O. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Hej, ik heb "Harry Potter and the Order of the Phoenix" voor de PC gekocht. Als ik het echter wil gaan installeren, geeft de setup aan dat mijn versie van DirectX niet goed is. Nu heb ik met dxdiag gezien en daar stond dit: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904). Dat is toch echt de meest recente versie dacht ik (op DirectX 10 na dan, maar ik heb geen Vista) Alsnog geprobeerd te herinstalleren met de Redistrubutal versie (of hoe je dat ook schrijft) maar ook dat werkt niet. Waarom blijft de setup aangeven dat mn DirectX versie niet goed is? Heeft iemand een oplossing? Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Het komt omdat de EA installers nogal brak zijn. Je moet even het setup.exe (of gewoon alle .exe's) op de dvd in de 'compatibiliteitsmodus' zetten (rechtermuisknop, eigenschappen, compatibiliteit) voor windows 98. Deze fout komt trouwens redelijk veel voor bij gedownloade EA games, bij originelen heb ik het vrij weinig gezien, maar het blijft natuurlijk mogelijk. Reageren
K.O. Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ok bedankt, het werkt (ook met Windows 2000 trouwens) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.