Roxx0rz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) als ik naar little havana ga, en ik wil die kleren van de cubans dan kan ik er niet bij!!! ik wil ze heel graag... ik heb er een plaatje van, maar hoe mot je die uploaden? Bewerkt: 29 december 2004 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik weet wat je bedoelt. Dit is inderdaad een domme fout in het spel. Het is niet mogelijk om deze kleding nog te pakken, tenzij je een trainer met jetpack gebruikt. Uploaden kunnen alleen superleden en hoger, je kan wel je plaatje op www.imageshack.com hosten en vervolgens de tags gebruiken om je plaatje hier neer te zetten. [EDIT: ik heb er zelf even een screen van gemaakt, is al dat geduvel niet nodig. Deze kleding bedoel je toch?] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 IK heb de xbox verie en ook ik kan er niet bij *&^^%*$$^^$&^#fout!! Maar ja het was toch geen netjes pak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Vreemd, als ik em wil pakken kan ik er wel gewoon bij. Hebben jullie het wel gewoon op PC. Anders is het perhaps een PS2 fout. Wel jammer, ik vind die kleren er wel cool uitzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik heb net gemerkt dat ik de kleding nog wel kan pakken in een eerdere savegame van me. In die savegame ligt het kostuum ook nog direct achter de deuropening, later ligt hij verder in de winkel, zoals te zien is op de screen. Ik heb geen idee wanneer dit veranderd is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Vreemd, ik ben nu ook nog niet zo ver en ik kan ze ook nog pakken, maar kan je niet die winkel verder inlopen en dat je dan opzij kan gaan en ze dan pakken? Anders download ik de 100% savegame wel en ga ik kijken of die het dan ook nog doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 100% save -game getest daar kan het ook nietmeer <_< bij mij lukt het ook al niet vind het zo jammer :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb de 100% savegame gedownload. Het lukt na 4 pogingen! <_< Spijkertje, __________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 bedoel je na vier pogingen van herstrarte erheen rijden enzo 4 keer of gewoon 4 x erheen lopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Het kan wel. Je moet met een PCJ zo snel mogelijk naar binnen rijden. Dan moet je op je motor zien te komen, en dan naar boven bij de deur springen. Als het lukt, dan sta je boven de deur, in feite op het randje van de Ghost World. Spring dan richting het kleding icoontje, en dan knal je op de grond, mét het pakje aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ja... Ik heb toch een savegame van 100%. De eerste keer ging ik er naartoe en het mislukte. Toen drukte ik op load game en mijn savegame dinges moest ik weer rijden en toen deed i het alweer niet. Maar nu doet i het altijd na 4 pogingen. Maar mij maakt het niks uit. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Dat is raar... Ik kan er ook gewoon bij. Zonder Problemen. Want je moet toch de winkel inlopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) het is inderdaad die kleding ik heb em op de pc : kan er niet bij XboX versie: kan er niet bij PS2 versie: kan er wel bij?!?!??! en toen ik voor het eerst die cubaanse kleding tot beschikking kreeg in die missie, kon iker wel gewoon bij, en daarna ook nog wel, maar bij 100% kan ik er niet bij, bizar... Bewerkt: 30 december 2004 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 de ps2 versie is blijkbaar veel beter afgewerkt :(:( namelijk ook met die granaten die traangas ook hebben :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik heb er een keer een Patch (of hoe heet het?) voor gezien alleen ik weet niet meer waar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.