Jump to content

easter egg of domme fout

Roxx0rz

Recommended Posts

als ik naar little havana ga, en ik wil die kleren van de cubans dan kan ik er niet bij!!!

ik wil ze heel graag... :(

ik heb er een plaatje van, maar hoe mot je die uploaden?

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Delen op andere websites

Ik weet wat je bedoelt. Dit is inderdaad een domme fout in het spel. Het is niet mogelijk om deze kleding nog te pakken, tenzij je een trainer met jetpack gebruikt.

Uploaden kunnen alleen superleden en hoger, je kan wel je plaatje op www.imageshack.com hosten en vervolgens de tags gebruiken om je plaatje hier neer te zetten.

[EDIT: ik heb er zelf even een screen van gemaakt, is al dat geduvel niet nodig. Deze kleding bedoel je toch?]

post-3-1104352616.jpg

Delen op andere websites

Ik heb net gemerkt dat ik de kleding nog wel kan pakken in een eerdere savegame van me. In die savegame ligt het kostuum ook nog direct achter de deuropening, later ligt hij verder in de winkel, zoals te zien is op de screen. Ik heb geen idee wanneer dit veranderd is.

Delen op andere websites

Vreemd, ik ben nu ook nog niet zo ver en ik kan ze ook nog pakken, maar kan je niet die winkel verder inlopen en dat je dan opzij kan gaan en ze dan pakken? Anders download ik de 100% savegame wel en ga ik kijken of die het dan ook nog doet.

Delen op andere websites

Het kan wel.

Je moet met een PCJ zo snel mogelijk naar binnen rijden.

Dan moet je op je motor zien te komen, en dan naar boven bij de deur springen.

Als het lukt, dan sta je boven de deur, in feite op het randje van de Ghost World.

Spring dan richting het kleding icoontje, en dan knal je op de grond, mét het pakje aan :)

Delen op andere websites

Ja... Ik heb toch een savegame van 100%. De eerste keer ging ik er naartoe en het mislukte. Toen drukte ik op load game en mijn savegame dinges moest ik weer rijden en toen deed i het alweer niet.

Maar nu doet i het altijd na 4 pogingen. :(

Maar mij maakt het niks uit. B)

Delen op andere websites

het is inderdaad die kleding

ik heb em op de pc : kan er niet bij

XboX versie: kan er niet bij

PS2 versie: kan er wel bij?!?!??!

en toen ik voor het eerst die cubaanse kleding tot beschikking kreeg in die missie, kon iker wel gewoon bij, en daarna ook nog wel, maar bij 100% kan ik er niet bij, bizar...

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...