Roxx0rz Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 modje, mod, modificatie ken ik, die is lachuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik kan er ook niet bij!? vaag iets :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Da's echt een cool pak en ik kan er ook niej bij <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA@SA Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Maar met de Ultimate Trainer voor VC lukt het wel dan kan ik van ventje verwisselen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Gewoon vaak Loaden en dan ligt vanzelf voor de deur.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 eh? loaden? ik heb het spel al 20 keer ofzo geload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Nee, gewoon effe saven bij de Printworks... Dan loaden, en kijken of die erligt zoniet gewoon nog een keer loaden... en nog een keer... en nog een keer... etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lone Wolf Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Nou dat 'loaden' dat lukt bij mij voor geen meter....ik heb al volges mij 30 keer achter elkaar geprobeerd maar het lukt echt niet.wel zonde..... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 Nou dat 'loaden' dat lukt bij mij voor geen meter....ik heb al volges mij 30 keer achter elkaar geprobeerd maar het lukt echt niet.wel zonde..... <_< Bij mij ligt hij er soms dus... Of je moet even een motor in de opening parkeren en dan via de motor over de inzichtbare muur springen Maar dat is best een k*t werk want het lukt 9 vd 10x niet.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.