.Sharingan Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Ik heb net een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker. Nou, ik wil het uploaden bij Youtube, maar het bestand is een : .MSWMM bestand, en ik moet .WMV hebben, ofzoiets. Hoe verander ik ze van formaat ? Edit, ik weet trouwens niet of dit topic in het goede forum staat. Bewerkt: 18 september 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) In WMM moet je niet 'opslaan als' (projectbestand) maar 'filmbestand opslaan' (Ctrl+P, filmbestand). Edit: andere versie van WMM blijkbaar.. Bewerkt: 18 september 2007 door K.O. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) Waar dan :O Edit, ik heb het al uitgevogeld Bewerkt: 18 september 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Filmbestand publiceren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.