Dark_Zemy Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Wat is deze witte bal die je uit de onderkant van je Hydra kan laten vallen?? het lijkt een soort bom maar hij ontploft niet... GRTZ Dark_Zemy Reageren
Donwell Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Dit is een 'Flare', zogenoemd. Deze zit alleen bij de Hydra, en is ervoor om de hittezoekende raketten af te leiden, als je bijvoorbeeld over Area 69 vliegt. Je kunt natuurlijk ontwijken, maar je kunt ook een flare laten vallen. Op die manier gaan de raketten daar op af, en ben jij vrij uit. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Dodelijk ga gelijk zometeen proberen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Dit is een 'Flare', zogenoemd. Deze zit alleen bij de Hydra, en is ervoor om de hittezoekende raketten af te leiden, als je bijvoorbeeld over Area 69 vliegt. Je kunt natuurlijk ontwijken, maar je kunt ook een flare laten vallen. Op die manier gaan de raketten daar op af, en ben jij vrij uit. als ik dat doe gaan ze nog op mij af , heb het al eens geprobeer , maar hoe kan dat. Ook als ik snel ga gaan ze niet naar beneden , oftewel komen ze er niet uit. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Het is juist de truc om dit een paar seconde voor inslag te doen. Alleen dan werkt het. Op de radar zie je een vijandige raket als een rood vierkantje. Als die te dichtbij komt kun je hem met een (of meerdere) flare(s) afleiden Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Lol Ik wist het ook niet wat het was op het begin dus ik dee het amaar op zoon mensje maar er gebeurde niets , nu weet ik eindelijk wat het is Bedankt Jongens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.