Dead-Dodo Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) het is idd een leuke tutorial. PS ~Chillage~: eigelijk wel een bump :$ edit: exuses voor de bump op een bump :$ Bewerkt: 10 februari 2008 door Dead-Dodo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Chillage~ Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 het is idd een leuke tutorial.PS ~Chillage~: eigelijk wel een bump :$ edit: exuses voor de bump op een bump :$ uhm wat is een bump Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 BUMP betekend letterlijk "Bring Up My Post" maar wordt tegenwoordig vaak gebruikt i.p.v de term "gravedigging" wat betekend dat je zeer oude posts weer omhooghaald met irrelevante posts. In dit gevaal deed jij dat niet want je poste gewoon je outcome, stel dat Dodo nou zijn posts een half jaar na de jouwe had gemaakt, Dodo's post bevat geen relevante informatie alleen maar "Idd een leuke tut" terwijl jij echt een outcome hebt en dus wat bijdraagt aan het topic, dan was Dodo aan het "gravediggen" wat hier ook vaak "Bumpen" wordt genoemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Chillage~ Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 BUMP betekend letterlijk "Bring Up My Post" maar wordt tegenwoordig vaak gebruikt i.p.v de term "gravedigging" wat betekend dat je zeer oude posts weer omhooghaald met irrelevante posts. In dit gevaal deed jij dat niet want je poste gewoon je outcome, stel dat Dodo nou zijn posts een half jaar na de jouwe had gemaakt, Dodo's post bevat geen relevante informatie alleen maar "Idd een leuke tut" terwijl jij echt een outcome hebt en dus wat bijdraagt aan het topic, dan was Dodo aan het "gravediggen" wat hier ook vaak "Bumpen" wordt genoemd. bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drunkendonkey Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2008 Goede tutorials hoor, Mooi uitgelegd en een erg mooie outcome van jouw:) Greetz, drunken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Misschien stomme vraag Maar waar staat die Smudge Tool ik zit al tijdje te zoeken maar vind em niet ik gebruik PS CS2 Grtzz gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Misschien stomme vraagMaar waar staat die Smudge Tool ik zit al tijdje te zoeken maar vind em niet ik gebruik PS CS2 Grtzz gtafreak007 Het handje in de linker rij. ( Sneltoets : R ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Nee :s want dan als ik op R druk heb ik Blur Tool :s en dat handje dat is bij mij gewoon Hand Tool Grtzz gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Nee :swant dan als ik op R druk heb ik Blur Tool :s en dat handje dat is bij mij gewoon Hand Tool Grtzz gtafreak007 Edit : Jij ziet het handje onder, kijk eens verder naar boven, daar zie je een handje met een vinger die uitsteekt, die moet je hebben. Bewerkt: 29 maart 2008 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Geen handje met vinger enook geen NL versie :s ik snap er niks meer van Grtzz gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Geen handje met vinger enook geen NL versie :s ik snap er niks meer van Grtzz gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 Als ik het goed zie is dat Adobe Photoshop CS3 Extended -.-' Ik zei net dat ik CS2 heb Grtzz gtafreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 De smudge en blur tools zaten daar in Photoshop 6.0 en 7.0 al, niks veranderd dus Als je het icoontje van je blur tool even op zoekt, en dan je muisknop ingedrukt houd, dan komt er een klein lijstje tevoorschijn met de opties, waaronder dus de smudge. Of andersom, natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.