Dwayne Forge Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Hey ik heb Madden NFL 08 Natuurlijk Gedown... het is echt een vet spel en het muziek is ook heel vet dus daarom wil dat muziek hebben kent iemand een programmatje waardoor ik dit bestandje kan omzetten naar mp3??? http://img511.imageshack.us/img511/5246/naamloosjn2.png Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Hey Online. , Aangezien je aangeeft dat het hier om een gedownload spel gaat mogen we je niet helpen, aangezien dit tegen de Regels is. Daarnaast is het ook niet mogelijk naar mijn weten om de muziek "er uit te halen" en als het al mogelijk is, is dit volgens mij ook illegaal. Succes verder, Ikkes. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ok dat begrijp ik maar de bestanden van een gedownload en een gekocht spel zien er het zelfde uit en 2 jaar jaar geleden ongeveer stond hier ook een programma dat je de MDF bestanden van Vice city kon rippen. Maar ik begrijp het Ikkes Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Topic kan dus nu wel gesloten worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.