aadrink Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 hey ik wou een mod plaatsen van een helikopter nou moest ik wat aanpassingen doen in handling, vehicles en carcol nou heb ik dat gedaan en als ik dat probeer op te slaan zegt ie dat dat niet kan/mag heeft iemand een oplossing?
Donald F. Duck Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Dat komt omdat de San Andreas map op Alleen-lezen staat. Ga naar je Rockstar Games map, druk bij GTA San Andreas op Rechtermuisknop > Eigenschappen, en onderaan zie je een blokje of een vinkje staan bij Alleen-lezen. Klik erop tot dat er niks meer staat. Druk op OK en je kan aanpassen. Let op: Als je opnieuw kijkt of hij echt weg is, staat hij er weer, maar dit is normaal. In werkelijkheid staat hij gewoon uit.
aadrink Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) ok, heel erg bedankt ik ben niet zo slim(nog niet) op het gebied van mods dus super bedankt:) Bewerkt: 18 september 2007 door aadrink
aadrink Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) niet te vroeg juichen kan het bestand C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnamen zijn ingevoerd >>> Door Wazuup: Niet dubbelposten aub, gebruik de edit knop.<<< sorry Bewerkt: 18 september 2007 door aadrink
K.O. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Waarom maak je hier nog een apart topic voor aan? Dat is toch echt niet nodig hoor; je had gewoon in dit topic verder kunnen gaan.
Wazuup Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 KO je hebt helemaal gelijk, maar let in het vervolg graag een beetje op je moderator gedrag.
Recommended Posts