robinho123 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ik heb vice city stories gekocht voor psp dus nu willen een vrien en ik multiplayer doen maar we weten niet hoe moet die andere ook vice city stories voor psp hebben of hoeft dat niet als dat niet hoeft kun je me dan vertellen hoe je dan wel multiplayer kan alvast bedankt Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ik heb vice city stories gekocht voor pspdus nu willen een vrien en ik multiplayer doen maar we weten niet hoe moet die andere ook vice city stories voor psp hebben of hoeft dat niet als dat niet hoeft kun je me dan vertellen hoe je dan wel multiplayer kan alvast bedankt Je hebt inderdaad één of meerdere vrienden nodig die een PlayStation Portable mét GTA Vice City Stories bevatten. Dan hoeven jullie alleen maar bij elkaar te gaan zitten en GTA Vice City Stories op te starten. Druk dan op de Start-toets om naar het pauzemenu te gaan. Druk dan op Multiplayer en druk dan op Host game. Op die manier kun je een spel starten en kunnen je vrienden dit spel deelnemen (joinen) door op Join game te drukken. Let op: de Ad Hoc-schakelaar moet wel omhoog staan! Veel succes en plezier ermee! Reageren
robinho123 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 oke dus tog wel bedankt Reageren
Rev4n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik zal wel het spel uitspelen of codes gebruiken om extra characters en auto's en speel gebieden te verkrijgen. dat maakt online nog leuker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.