Jump to content

Probleem WMP

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem, normaal als je een cd afspeelt op je pc, dan staat er een lijst met die liedjes. Van ik staat het er niet meer, hoe kan ik die lijst terugkrijgen?

Geplaatst:

Indien je de afspeellijst van de CD wilt zien, moet je naar 'Mediabibliotheek' en dan 'Nu afspelen'. Dan zou je normaal gezien de afspeellijst moeten zien, indien dit niet het geval is hoor ik het wel.

Geplaatst:
Indien je de afspeellijst van de CD wilt zien, moet je naar 'Mediabibliotheek' en dan 'Nu afspelen'. Dan zou je normaal gezien de afspeellijst moeten zien, indien dit niet het geval is hoor ik het wel.

Zelfs als ik een liedje die ik hier op me pc staan, staat er geen lijst bij. Ook klik altijd op Alles afspelen, dus het staat er niet op. :N

Geplaatst: (bewerkt)

WMP 9.0:

Mijn WMP versie is wel wat oud maar het lijkt me niet dat zo'n optie ineens verdwijnt met een nieuwe versie. Denk er trouwens aan dat het programma wel toegang tot het internet moet hebben voordat hij de titels van de nummers van een CD kan invullen.

[edit]Plaatje verwijderd

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...