Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Heey ik kom niet verder bij de missie The Shootist kan iemand mij helpen??????? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Eerst en vooral kan je eens kijken op de pagina van WikiGTA. Dit is een redelijk makelijke missie vind ik zelf, maar kan je iets duidelijker zeggen waar je vast zit? Het is ook het best dat je altijd kalm blijft en de missie niet 100x vlak achter elkaar speelt. Neem korte pauzes telkens tussen 2 missies. Als de missie echt niét lukt dan kan je nog altijd een savegame aanvraag doen. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Eerst en vooral kan je eens kijken op de pagina van WikiGTA.Dit is een redelijk makelijke missie vind ik zelf, maar kan je iets duidelijker zeggen waar je vast zit? Het is ook het best dat je altijd kalm blijft en de missie niet 100x vlak achter elkaar speelt. Neem korte pauzes telkens tussen 2 missies. Als de missie echt niét lukt dan kan je nog altijd een savegame aanvraag doen. Bedankt! Als een missie niet lukt kijk en keek ik al op WIKIGTA maar nu ik het voor de 2e keer bekijk snap ik het wel wat meer! Reageren
Lisss Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Mij lukt die missie echt niet, Ik heb elke keer te weining, Kan iemand alsjeblieft deze halen voor mij als iemand zo ver is en bij die missie is ? want heb mijne per ongeluk verwijderd :O en ben er nog nie dus Bedankt voor die gene alvast Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Lisss , als je je Savegame post dan haal ik de missie The Shootist wel voor je. Je Savegame staat in Mijn Documenten/GTA Vice City Userfiles , ga naar dit topic en klik op de knop bijlagen. Selecteer je Savegame en druk op Uploaden daarna post je je post , en dan kan ik de missie The Shootist voor je doen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Denkaanhenk, ze zegt dat ze haar savegame verwijderd heeft. Dan kan je best even de savegame downloaden in dit topic. Directe downloadlink. En om even de regels van het topic te volgen: deze savegames zijn gemaakt door SummerBase, -Matthijs-, Typhoon, en Ruurd31. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) In The Shootist heb je soort van drie levels, probeer in de eerste zo veel mogelijk punten te halen en dan lukt de rest ook wel. Bij de eerste moet je de hele gele pop kapotmaken, zo vaak als je kan. Bewerkt: 2 december 2007 door Basssss Reageren
Black Admiral Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Het beste is de aller-achterste, dan krijg je de meeste punten. Reageren
Hackman Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ti's inmiddels wel een maandje geleden toen ze hulp nodig hadden >>> Door HerrieM: Laat a.u.b. het modgedrag achterwege, tenslotte ben jij niet de aangewezen persoon om hier wat van te zeggen.<<< Reageren
Mark.. Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 In The Shootist heb je soort van drie levels, probeer in de eerste zo veel mogelijk punten te halen en dan lukt de rest ook wel.Bij de eerste moet je de hele gele pop kapotmaken, zo vaak als je kan. True! Probeer je focus op de achterste gele pop te houden, daar krijg je meer punten voor! Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 asl je een beetje met wapens om kan gaan dat is deze missie erg simpel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.