Jump to content

Animations in SA ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ik zoek nu al een tijdje maar nog steeds niks gevonden dus ...

Weet iemand een tutorial over hoe je custom animations maakt voor peds en CJ zelf ?

Voor VC is hierover een tut te vinden voor tjah SA niet dus :puh:

ALs iemand een tut heeft kan je misschien in de komende dagen een jumpende cj zien :cab:

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

In 3dsmax. Je kunt de ifp's importen/exporten met de IFP_IO van Kam, die je hier kan downloaden. Een tutorial weet ik zo niet, maar als je de animatie in 3dsmax ziet kun je er denk ik wel wat mee.

Als je tot doel hebt CJ te laten jumpen zou ik je eigenlijk helemaal niet moeten helpen. Dat is namelijk echt verschrikkelijk en bovendien een verminking van GTA SA. Ook past het niet bij 'gangstah niggahs' en in die tijd/plaats. Het slaat gewoon nergens op. Maar goed, ieder zn eigen mening neem ik aan...

>>> Door DaBeast: Dus volgens jou mogen negers niet jumpen? Ik heb er anders toch al verschillende gezien hoor :) .<<<

Geplaatst:

Ik weet hoe ik animaties moet maken enzo en ook hoe ze te importeren maar niet welke ik moet maken en hoe ik ze voor cj kan gebruiken enz... Nog steeds niemand ?

En dat jumpen is maar een voorbeeld.... Maar trouwens het is maar een mod dan he .. Get a brain !

Tom :cya:

Geplaatst:

Hmm je kunt natuurlijk bestaande animaties gewoon vervangen door degene die jij hebt gemaakt met IMGTool, maar als je echt een move erbij wil maken, zul je misschien iets met die keys.dat moeten doen. Geen idee hoe of wat, maar met sommige mods moet je de keys.dat vervangen zodat je bepaalde extra dingen kunt doen met verschillende toetsen. Misschien dat je een bepaalde toets kan koppelen aan je beweging. Misschien dat er op gtaforums.com topics zijn hierover, maar op gtaforum.nl is geloof ik nog niemand hiermee bezig geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...