gammie_ Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Beste leden, ik heb nu een andere pc gekocht. En hij is super snel en me games draaien er vlot op. Totdat ik dacht vanoctend even de driver van de video kaart te update.. Sinds die update, heb ik vervaagt beeld en slechte kleuren. Ik heb een: Nvidia Geforce FX 5700, en heb de juiste driver ginstalleerd op Nvidea.com bij de FX versie's voor windows XP. Hoe los ik dit probleem op? Gl Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Zeker weten dat je de goede driver hebt? Als het goed is heb je nu de nieuwste Forceware, dat zie je aan het groenen Nvidia icoontje onder in de taakbalk bij de klok. Dubbelklik daar eens op en probeer de kleurinstellingen eens wat te veranderen. Lukt het nog niet, moet je gewoon even via Software in het Configuratiescherm forceware eraf gooien en via Apparaatbeheer (rechtermuisknop op Deze computer en dan Beheren) de Nvidia driver eraf gooien. Herstart dan de computer, en download de nieuwste drivers opnieuw. Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Nou heb ik de Nvidia drivers geheel verwijderd, ik starte de pc opnieuw op en heb vervolgends wel weer goed beeld maar geen internet... Ik heb al stekertje opniew gedaan software... Maar geen effect Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Geen internet? Dat staat normaal helemaal los van de videodrivers?!?. Heb je heel toevallig een Nvidia netwerkkaart, en per ongeluk díe driver verwijderd? Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Geen internet? Dat staat normaal helemaal los van de videodrivers?!?.Heb je heel toevallig een Nvidia netwerkkaart, en per ongeluk díe driver verwijderd? Dat klopt, ik had perongeluk ook de netwerk driver verwijderd... Ik heb nu met de cd-rom mijn Nvidia Geforce drivers geinstalleerd en heb nu weer goed beeld en internet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.