aadrink Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 hey kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? kan het bestand C:\program files\rockstar games\gta san andreas\data\handling.cfg niet maken controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnamen zijn ingevoerd Reageren
K.O. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Waarom zou je het bestand willen maken? Vertel eens waar je mee bezig bent, wat je wilt doen, en of je er tools voor gebruikt. Voor zover ik weet, moet je de handling.cfg gewoon openen met kladblok/notepad, getalletjes wijzigen en opslaan. Edit: Dit topic had hier niet hoeven te komen hoor, je had hier gewoon verder kunnen gaan. Bewerkt: 19 september 2007 door K.O. Reageren
aadrink Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) ik ben bezig met een mod te plaatsen van een heli hiervoor meot ik wat veranderingen aanbrengen in handling carcol en nog wat alleen heir kan ik niks in veranderen en heb het al van alleen lezen afgehaald ik weet dat ik daar verder kon maar daar reageerde niemand meer en ja ik wist dat je die getalletjes moest veranderen maar als ik hem dan wil opslaan gaat dat niet want dat kan niet ofzo Bewerkt: 19 september 2007 door aadrink Reageren
K.O. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Het is pas één dag geleden gast!!! Das wel een erg korte tijd he. Bovendien stond je topic nog bijna helemaal bovenaan. En lees die foutmelding nog eens goed. Daar kan toch echt nooit "maken" staan. Bewerkt: 19 september 2007 door K.O. Reageren
aadrink Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) even een fotootje gemaakt van wat er staat: als je de code´s van handling enz. niet verandert kan je er dan ook in of niet? miss kan iemand helpen ofzo???? Bewerkt: 21 september 2007 door aadrink Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.