Slimm Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Met B bedoel ik niet Back maar gewoon knopje B En hoe is Deception?? Hij kan online he? Heb jij online? Reageren
Timovich Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Ik moet 'm nog spelen.. En nee ik weet niet hoe je online moet op de PS2, Ik wil er een topic over openen maar eerst ff zoeken of er al 1 bestaat Reageren
Slimm Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 :| Waar wacht je nog op? SPELEN DIE HAP! Ik kan nooit wachten als ik een nieuw spel heb. Online is makkelijk je kan het beste een router kopen en die met een straightcable naar je netwerkkaart (in je pc) verbinden. Via de router naar de PS2 moet je doen met een cross cable (ik kan me ook vergissen met die kabeltjes hoor) Er is trouwens ook een handige hulplijn voor al het online gebeuren. Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Keb 'm gespeeld hoor..! Ook dat schaken en puzzel is wel grappig Maar 1 vraag he.. Ik heb bij arcade al die gaste verslage (ook die draak!) maar heb er helemaal geen nieuw caracter bij ofzo Reageren
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Keb 'm gespeeld hoor..! Ook dat schaken en puzzel is wel grappig Maar 1 vraag he.. Ik heb bij arcade al die gaste verslage (ook die draak!) maar heb er helemaal geen nieuw caracter bij ofzo Puzzelen is toch schaken in dit geval ? :rolleyes: Haat schaak, maar vind 't spel best mooi, vooral de hoeveelheid aan bloed ! Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee je hebt ook nog een puzzel (soort tetris) Maar dar schaken is wel leuk want het is niet zoals in het echt met al die regels ofzo.. Als je iemand wil slaan moet je eerst een heel gevecht en wie verliest is van eht veld.. Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee kijk in DA heb "the krupt" met arcade kan je dan coins verdienen en in de Krypt kan je met die coins dingen kopen (zoals nieuwe characters). Op cheatsites kan je vinden wat in welk graf zit Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Dankje voor je tip.. Ik zal het gelijk gaan proberen Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ik heb vandaag ook Deception gekocht samen met een vriend van mij Ik ga hem terugbrengen want hij is erg goed maar lijkt te veel op die andere. Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 DA? Dat maakt mij dan niet uit want die had ik niet.. Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee psies het is gewoon een heel vette game alleen lijkt ie erg op de andere. Voor welke moet ik hem ruilen NFSU2 of Killzone? Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee psies het is gewoon een heel vette game alleen lijkt ie erg op de andere.Voor welke moet ik hem ruilen NFSU2 of Killzone? Ik stem voor Killzone Maarja ik zou eerst zelf eens goed kijken voordat je 'm zomaar ruild.. Reageren
Slimm Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Heb ik ook gedaan alleen me eerste indruk was al fout, op nieuwe fatality's, Death Traps, Interactieve levels en wapens in het level is er niks vernieuwd. Reageren
Timovich Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Oh okee, Maar ik bedoelde ook eigelijk goed kijken naar de game waarvoor je 'm wilt ruilen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 yo gasten ik heb mortal kombat 3 op sega en mortal kombat deadly alliance enmortal kombat deception voor op de ps2 true mk warior Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.