San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Wat een enorme bump en je post ook niet echt nuttige informatie Reageren
Young_Buck Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Whahaha ik heb vorige week Mortal Kombat Shaolin Monks gekocht. Echt een vette game. het is niet meer 1-1 maar je moet een heel tocht afleggen. Het verhaal speelt zich af tussen Mk 1 en Mk2. Je kunt in het begin kiezen of je met Lui Kang of Kung Lao wilt spelen, later kun je ook nog 2 andere unlocken maar dat zeg ik niet Zo moet je allemaal langs hindernissen lopen en moet je soms tegen een baas vechten B.V. Barrakka of Scorpion. je komt hierdoor steeds mee rin het verhaal terecht. Ook erg vet is dat je ko -op kunt spelen dus samen met je vriend(in) veel enemies afslacht met veel verschillende moves. Ik vind die nieuwe game play wel vet. Een soort mix van Prince of Persia en Mortal Kombat. Meer info -->http://ps2.ign.com/objects/709/709115.html Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik heb Mortal Kombat 2 gespeeld volgens mij.Mijn favoriette Poppetje was Sub-Zero. En die politieagent met die gun vond ik ook ewl vet:P Postaldude euh volgens mij is dat mortal kombat 3 ps.dat poppetje heet stryker(politieagent) Reageren
martje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik heb deception haha is wel een leuke game, me vriend heeft mee aangestoken met mortal kombat. hahah is best wel een grote liefhebber ervan, haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.