WALLAH Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 hey denken jullie dat er ooit wel is een online multiplayer komt voor VCS of LCS ??? Voeg maar reacties toe ben wel benieuwd xD Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 nee want vcs is niet voor de pc. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 nee want vcs is niet voor de pc. Inderdaad.. Online functies kunnen alleen bij de pc versie's gedownload worden. Maar omdat VCS en LCS niet voor de pc zijn..Kan je dus ook niet online. Er is wel een multiplayer functie voor de PSP met VCS en LCS.. Alleen gaat die niet over internet Maar kun je met elkaar spelen op je psp. Reageren
Rev4n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Als het goed is kun je met je psp online met het spel vcs en lcs. [dat denk ik tenminste] Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Als het goed is kun je met je psp online met het spel vcs en lcs.[dat denk ik tenminste] Nee, het kan alleen lokaal... Op de PSP. Via de draadloze functie in de PSP kun je dan met een klein groepje tegen mekaar spelen. Er zijn volgens mij wel software pakketten, waarmee je via een speciaal apparaat met een ander (die ook dat apparaat heeft) spelen... Over het internet, maar daar ben ik niet geheel zeker van. (Ook weet ik niet de precieze naam meer, misschien weet heer van den II (Pietje II) het nog wel. ) Reageren
OG-J Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Iets waarmee je psp broadcast via een server? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.