Jump to content

geen problemen met de haiti gang


superjetze

Recommended Posts

Ik heb eventjes voor je gezocht, maar heb niet echt iets kunnen vinden. Echter, dit is niet de reden waarom ik hier post. Als ik me niet vergis, is er een bepaald bestandje waarmee je zoiets kunt regelen. Of op zijn minst, dit was zo bij GTA: III, dus ik neem aan dat dat hier ook ongeveer zo is; het is hetzelfde probleem. Als je een beetje verstand hebt van modden probeer je het zelf eventjes (maak wel een backup!), mocht het niet lukken, kun je nog altijd een ervaren modder hier vragen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis, is er een bepaald bestandje waarmee je zoiets kunt regelen.

Je kunt dit inderdaad aanpassen in de data. Om precies te zijn, kan dit in het bestand 'pedstat.dat' te vinden in de Data map ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA: Vice City' > 'Data'). Het bestand is gemakkelijk te openen met kladblok, dit doe je door er met je rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor: 'openen met kladblok'. Dan krijg in in kladblok een bestand geopend met de status van de peds. Als het goed is, moet je daar ook 'STAT_GANG1' t/m 7 ziet staan. Helaas kan ik niet exact zeggen welke van de Haitians is, dat is dus even uitproberen.

Overigens kun je hier ook nog een mod downloaden, die naar verluidt voor hetzelfde effect zal moeten zorgen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...