Twankala Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max: 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Jon-asses Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Nu zul je denken, wat doet die Jon-asses in mijn mooie topic? Maareh, ik zal je moeten teleurstellen, het is om te battl'en tegen jou. Dit is altijd al mijn levensdroom geweest, battlen tegen jou. Nu zie ik die kans recht voor mijn neus liggen en moet ik ze grijpen. Met dit zal ik het moeten doen. Indien, je wil dan zeg ik : Veel succes jongeman!
Twankala Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Tuurlijk wil ik battlen , tenminste alleen als ik win Ff serieus: Twankala: Jon-Asses: Het stemmen kan beginnen!!!!!!!!
Twankala Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Zouden mensen kunnen stemmen? Het staat nog maar 0-0
M4X Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Leuke signatures, hoog niveau. Laat ik maar beginnen bij Twankala. Je signature heeft een wat aparte stijl, die ik wel leuk vind. Lekker scherp, veel kleuren, maar wel een beetje te druk vind ik. De tekst kon wat beter, en ook die gele softbrush vind ik niet zo goed passen bij de scherpte van je signature. Jon Asses, je signature is totaal anders, maar ook erg mooi. Leuke brushes, alleen had je ze daarvoor weg mogen laten. Ook een leuk lichteffect, en de render oogt goed. Toch gaat mijn stem met heel veel twijfels naar Twankala. Hopelijk stemmen er nog wat meer mensen
Marsmello Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Mij stem gaat naar Jon-asses Ze zijn allebei mooi maar van Twankala is de achtergrond te druk.. en dus niet mooi Hopelijk nog meer stemmen hier..
.Djanick Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Mij stem gaat naar Jon-assesZe zijn allebei mooi maar van Twankala is de achtergrond te druk.. en dus niet mooi Hopelijk nog meer stemmen hier.. stemmen mocht t/m de 21e
.Levi. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Jammer van de weinig stemmen maar dat gebeurd nou eenmaal soms. Winnaar onze Twankala, +1 punt voor jou. Helaas Jon-asses -1 punt voor jou, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts