Mikeyyy Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik ben op zoek naar lvl 11 huizen in sa mp. Heeft iemand een site ofzo waar je al die huizen van lvls kan zien? Ben me dood aan het zoeken Alvast bedankt Reageren
osmgek11 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 in welke map speel je Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik speel SA MP reallife heb je ook iets voor biz's? Weet iemand een mooie biz voor lvl 12? Reageren
CexyGangstah007 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Wat het probleem is, De scripter van de server kan de levels van een huis natuurlijk aanpassen, Daarmee bedoel ik dat bijvoorbeeld die Trailer bij het motel in de ene server lvl 3 is en in de andere server lvl 10 is, Dit verschilt dus per server. Groetjes CG007 Reageren
Azer Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Mikeyyy: vraag het na in de server, neem bijvoorbeeld contact op met de admin. Zoals de persoon boven mij al aangaf ieder script is verschillend wij kunnen hier dus weinig tot niets mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.