Jump to content

SA;MP HELP!

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een server uitzoek dan zie ik wit beeld en daarna

zie ik de spuitbus en dan kan ik hem starten en dan weer wit beeld en dan sluit ie af:S

wie kan mij helpen

alvast bedankt _O_:tu:

Geplaatst:

Heb je de goede versie van SA-mp? Als je V2 hebt moet ik je helaas teleurstellen dat hier niet mee valt te modden. SA-mp is een mod, dus deze zal dan niet werken. Met V1 en V1.01 kan je wél modden, en dus ook SA-mp spelen. Hieronder in stappen hoe je de andere versie kan krijgen:

Stap 1) Download de bestanden die je nodig hebt om te downgraden. De patch en V1 Files.

Stap 2) Start de patch op. Klik tweemaal op 'Next' en selecteer nu de map waarin jouw GTA San Andreas staat. Meestal is dit '...\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Klik weer een paar keer op 'Next'. De patch zal nu je GTA San Andreas omzetten in V1. Probeer nu weer te spelen. Werkt het nu nog niet? Ga dan naar Stap 3.

Stap 3) Download de V1 Files die ik je gaf en pak die uit met WinRAR. Heb je dit nog niet? Ga naar Optioneel. Als je het hebt geïnstalleerd, pak dan de map V1 Files uit door er met de rechtermuisknop op te klikken en daarna te klikken op 'Uitpakken in ...\V1 Files'. Kopiëer de bestanden uit de map V1 Files en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Kies 'Alles vervangen'. Probeer nu weer te spelen, succes!

Optioneel: Download het programma WinRAR op www.winrar.nl en installeer het.

Groeten,

VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...