alex Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 ik heb gehoord op een of ander forum dat er een easter eeg map is...zo ja weet iemand waar die is vlgns mije rgens in lv en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat? mvg alex
Lennert Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) 1.Die kaart (ufo's) hangt in een winkeltje in de Lil' Probe Inn. Kaartje 2.Kijk hier eens (als je dat bedoelt) Bewerkt: 29 december 2004 door Lennert
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 --verplaatst naar GTA SA easter egg subforum-- Kijk 's in dit easteregg-forum rond, hier staat alles wat we tot nu toe weten over de eastereggs.
zztom Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 er zijn 2 manieren om aliens te vinden:nr.1:de kaart in dat café nr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit en als je er een ziet maken dat je weg komt want anders ontplof je
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 er zijn 2 manieren om aliens te vinden:nr.1:de kaart in dat cafénr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit en als je er een ziet maken dat je weg komt want anders ontplof je huh :huh: ik snap nie :blink:
Lennert Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Welke radio zender mag dat dan wel niet zijn? :blink: :huh:
dudedude Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Welke radio zender mag dat dan wel niet zijn? :blink: :huh: hij heeft het over WCTR
Lennert Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Azo, moet ik toch meer naar WCTR gaan luisteren.
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 Azo, moet ik toch meer naar WCTR gaan luisteren. komt er maar heel af en toe op maar ik hoorde laats ook op zon zender dat zie iets zijden van ''will je meer weter over het universum de dingen die daar levben luister dan naar SF-UR ofzoiet hebben jullie dit ook? :huh:
easter egg Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 (bewerkt) er zijn 2 manieren om aliens te vinden:nr.1:de kaart in dat cafénr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit en als je er een ziet maken dat je weg komt want anders ontplof je hoe bedoelt hij nou dan ontplof je enal kan hij niet gewoon zeggen waar ze zijn teminste hij zegt ook dat ze dat zeggen. liegt die nou of??? :blink: Bewerkt: 3 januari 2005 door easter egg
Vialpando Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 er zijn geen aliens, dat was toch al bewezen !!?? :huh:
Sasuke Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 er zijn 2 manieren om aliens te vinden:nr.1:de kaart in dat cafénr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit en als je er een ziet maken dat je weg komt want anders ontplof je Lol ja zal wel dat je ontploft bij het zien van een alien ! :lol: Anyway... Geloof zelf niet in die kaart met al die easter-eggs... Beetje té fake allemaal..
Lennert Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Ik heb nu al een paar keer naar WCTR geluisterd en ik heb juist een vrouw iets over aliens horen zeggen maar er begon juist een liedje, ik heb dus niet veel kunnen horen <_< . EDIT Ik heb ook het geluid van een kettingzaag op K-rose gehoord. Heeft het misschien iets met de killer te maken of is het niets speciaals? Bewerkt: 4 januari 2005 door Lennert
Puke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Ik heb wel eens gelezen dat als er een bepaald stukje op de radio komt, ik denk dat met "go to the desert and beg them for forgiveness" of zoiets, en je bent dan in de woestijn dat dan je radio begint te storen en dat je dan blijkbaar ook ufos kan zien. Is al lang geleden dat ik dit ergens op een ander forum las, denk niet dat het waar is.
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik heb gehoord op een of ander forum dat er een easter eeg map is...zo jaweet iemand waar die is vlgns mije rgens in lv en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat? mvg alex er is nog niet echt een map van alle easter eggs er zijn er 30 zij R* nu zijn er nog maar een paar pas als alle easter eggs zijn gevonden zal er pas een map gemaakt worden :exclamation:
Recommended Posts