Jump to content

easter eggs map

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gehoord op een of ander forum dat er een easter eeg map is...zo ja

weet iemand waar die is vlgns mije rgens in lv

en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat?

mvg alex

Geplaatst: (bewerkt)

1.Die kaart (ufo's) hangt in een winkeltje in de Lil' Probe Inn. Kaartje

2.Kijk hier eens (als je dat bedoelt)

Bewerkt: door Lennert
Geplaatst:

--verplaatst naar GTA SA easter egg subforum--

Kijk 's in dit easteregg-forum rond, hier staat alles wat we tot nu toe weten over de eastereggs.

Geplaatst:

er zijn 2 manieren om aliens te vinden:nr.1:de kaart in dat café

nr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit

en als je er een ziet maken dat je weg komt want anders ontplof je

Geplaatst:

nr.2:er is een radio zender die (als je heel goed luisterd) de plaats en tijd uit

huh :huh: ik snap nie :blink:

Geplaatst:
Welke radio zender mag dat dan wel niet zijn? :blink: :huh:

hij heeft het over WCTR

Geplaatst:
Azo, moet ik toch meer naar WCTR gaan luisteren. :)

komt er maar heel af en toe op maar ik hoorde laats ook op zon zender dat zie iets zijden van ''will je meer weter over het universum de dingen die daar levben luister dan naar SF-UR ofzoiet hebben jullie dit ook? :huh:

hoe bedoelt hij nou dan ontplof je enal kan hij niet gewoon zeggen waar ze zijn teminste hij zegt ook dat ze dat zeggen.

liegt die nou of??? :blink:

Bewerkt: door easter egg
Geplaatst:

Lol ja zal wel dat je ontploft bij het zien van een alien ! :lol:

Anyway... Geloof zelf niet in die kaart met al die easter-eggs... Beetje té fake allemaal..

Ik heb nu al een paar keer naar WCTR geluisterd :) en ik heb juist een vrouw iets over aliens horen zeggen maar er begon juist een liedje, ik heb dus niet veel kunnen horen <_< .

EDIT

Ik heb ook het geluid van een kettingzaag op K-rose gehoord. Heeft het misschien iets met de killer te maken of is het niets speciaals?

Bewerkt: door Lennert
Geplaatst:

Ik heb wel eens gelezen dat als er een bepaald stukje op de radio komt, ik denk dat met "go to the desert and beg them for forgiveness" of zoiets, en je bent dan in de woestijn dat dan je radio begint te storen en dat je dan blijkbaar ook ufos kan zien. Is al lang geleden dat ik dit ergens op een ander forum las, denk niet dat het waar is.

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik heb gehoord op een of ander forum dat er een easter eeg map is...zo ja

weet iemand waar die is vlgns mije rgens in lv

en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat?

mvg alex

er is nog niet echt een map van alle easter eggs

er zijn er 30 zij R*

nu zijn er nog maar een paar

pas als alle easter eggs zijn gevonden zal er pas een map gemaakt worden :exclamation:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...