Jump to content

easter eggs map

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb gehoord op een of ander forum dat er een easter eeg map is...zo ja

weet iemand waar die is vlgns mije rgens in lv

en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat?

mvg alex

er is nog niet echt een map van alle easter eggs

er zijn er 30 zij R*

nu zijn er nog maar een paar

pas als alle easter eggs zijn gevonden zal er pas een map gemaakt worden :exclamation:

ik las in in een andere topic op deze forum dat het verhaal dat er 30 eggs waren FAKE was

• 2 weken later...
Geplaatst:

en nog een vraag: er gaat een gerucht dat er een gat ergens in de woestijn ligt met verbrande lijken en een auto waar is dat?

mvg alex

er zijn er 30 zij R*

pas als alle easter eggs zijn gevonden zal er pas een map gemaakt worden :exclamation:

ik las in in een andere topic op deze forum dat het verhaal dat er 30 eggs waren FAKE was

in de lil probe inn hangt een kaartje en die klopt als een bus, dat gat met die zak met mensen erin staat erop, dat gedoe van there are no easter eggs here op de gant bridge staat er op en natuurrlijk die kaart zelf staat ook op de kaart

Geplaatst:

mvg alex

er zijn er 30 zij R*

in de lil probe inn hangt een kaartje en die klopt als een bus, dat gat met die zak met mensen erin staat erop, dat gedoe van there are no easter eggs here op de gant bridge staat er op en natuurrlijk die kaart zelf staat ook op de kaart

Geplaatst:
sorry voor de dubbel post :)

Je had ook je 2de post kunnen bewerken i.p.v. nog een derde te maken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...