Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Door veel mensen worden de jaren 80 nog steeds als de beste jaren van de muziek genoemd. Vooral Rock was in die tijd er populair. Ook in Grand Theft Auto wordt vaak gebruik gemaakt van muziek uit de jaren 80. Ik zelf luister best wel vaak naar. Hier zijn een paar nummers uit de jaren 80 ! Phil Collins - Easy LoverHeb jij zelf ook nog nummers die je mooi vind ?En luister jij ook nog wel eens naar muziek uit de jaren 80 ! Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) 80's rock is gewoon het beste muziek dat er is. Soms installeer ik vice city alleen om naar de muziek te luisteren en de jaren 80 sfeer te proeven. En mijn muziekdrager zit natuurlijk vol met alleen maar (hard)rock Bewerkt: 19 september 2007 door powerpats Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Sommige mooie nummers.. Maar het is niet helemaal mijn smaak Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 80's country muziek is ook goed, dus 80's zijn top! Alleen jammer dat er toen nog geen rap was... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 zelf vind ik het geen slechte muziek alleen luister ik het niet vaak , maar die voorbeeld die je noemde in je hoofdpost was niet slecht: Phil Collins - Easy Lover Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Dat waren idd die jaren van de betere muziek. tegenwoordig is het allemaal computer muziek :S (niet dat dat slecht is ofzow) Maar de muziek in oa Vice City maakte dat spel voo rmij alleen al top Reageren
Sdajafol Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 De 80's waren geweldig. De (muzikaal gezien) meest invloedrijke bands voor mij begonnen in die tijd. Slayer, Bathory, Venom, Death, Carcass, Atheist, Mayhem, noem maar op. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik vind het eigenlijk veelal beroerde wegwerpmuziek wat de jaren '80 ons gebracht hebben. Reageren
The GamerII Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 80's country muziek is ook goed, dus 80's zijn top! Alleen jammer dat er toen nog geen rap was... Volgens mij bestond dat al een heeele tijd. Kijk maar naar N.W.A., dat komt uit The 80's Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 80s de beste tijd van de muziek lekkere stevige rock Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik vind het eigenlijk veelal beroerde wegwerpmuziek wat de jaren '80 ons gebracht hebben. Wat een hoogwaardige, toevoegende post! Het lijkt wel of je het doet om mensen die wel van die muziek houden dwars te zitten. Onderbouw dit ook, want wat je nu doet slaat nergens op, zonder enige onderbouwing zeggen dat het beroerde onzin is. Kom maar met een paar argumenten hiervoor. (Ik vraag me trouwens af wat jouw muzieksmaak is). Maar de jaren 80 hebben veel goeds gebracht, zoals Radio GaGa van Queen. Prachtig nummer. Queen was wel zo'n goede band. Niet zomaar een eendagsvlieg met een vaste zanger, gitarist en drummer, maar een band die jaren aan de top bleef. Ook is niet alles door de zanger Freddie Mercury gedaan, maar er zijn ook nummers door de drummer geschreven zoals het nummer I'm in love with my car: Verder hebben de Eighties veel andere goed bands gebracht. Zoals Kiss, Genisis, Slayer, Metallica, Atheist, Allen Parsons' project en nog vele anderen. Reageren
K.O. Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Heb t nooit mee mogen maken, maar de muziek is top! Gelukkig waren stijlen als rap en jumpstyle nog vrijwel onbekend De Rock daarintegen ging lekker Luister best vaak nog naar artiesten als Iron Maiden, Alice Cooper, Alcatrazz, Mötley Crüe, Slayer, Kiss, Autograph, Judas Priest, Metallica e.d. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Het is niet trollend bedoeld, ik meen het gewoon. De 80s heb ik nooit wat gevonden. John Lennon wordt vermoord, Paul McCartney maakt een nummer met het KikkerKoor, Bob Dylan bekeert zich tot het Christendom en Mick Jagger brengt een aantal tenenkrommende soloplaten uit. Tot overmaat van ramp breken Gerard Joling en Rene Froger definitief door. Need I say more? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ja hoor Maar er is ook zat goede muziek uit de 80ies (eigenlijk alles uit de 80ies is goed ) Muziek van George Michael vind ik waanzinnig goed. Culture Club.. Eurythmics.. Ga zo maar door. Je trekt nu wel echt alle negatieve dingen eruit Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Voor veel muziek uit de jaren 80. Moet je op radio Veronica klikken. Radio ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.