Wesley Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik vind 80's muziek héél erg mooi, vooral omdat de meeste nummers niet zijn bewerkt met de computer. Oftewel, alles is gewoon gemaakt met instrumenten! Das mooiste van de 80s. Ik vind Queen, U2, ACDC, Bryan Adams enz. héél erg goed, echt super nummers! Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Queen schitterende muziek Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik vind Queen, U2, ACDC, Bryan Adams enz. héél erg goed, echt super nummers! Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Greetz Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik vind Queen, U2, ACDC, Bryan Adams enz. héél erg goed, echt super nummers! Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Greetz al had ik muziek in de eerste klas kwam zogoedals altijd het woordje Queen erin voor Reageren
Wesley Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Absolute toppers ja. Ik vind synthesizer muziek uit de jaren 80 opzich ook wel mooi, het begin van de digitale muziek. Verder vind ik rock uit de jaren 80 mooi en Queen. Ja, het is wel leuk, vooral bij de nummer: Queen - One Vision. Maar bij sommige nummers is het totaal niks.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik vind het muziek uit de jaren 80 ook heel goed zoals metallica, iron maiden, slayer, acdc, queen en ga zomaar door Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik hou van 80ies muziek.Echt heerlijk.Maar ik hou dan wel van Twisted Sister Hall and Oats enz Heerlijk Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Ik had eerst alle nummers van Vice City en Vice City Stories. Maar mijn pc is gereset dus ik heb nu niets meer. Heeft iemand mischien een lijst met de rock muziek van VC en VCS ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Wikigta Onder Radio Stations. Ik vind het nummer Eminence Front van The Who echt een super nummer. Ben er aangekomen door het kleine filmpje van Rockstar Games met al die logo's en wou het al een tijdje hebben, maar nu heb ik hem dus en ik draai hem vaak én hard Greetz Reageren
7ulian Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Er is in de jaren '80 wel leuke muziek gemaakt, vooral Ska is erg leuk (Madness, Doe maar). En Fine Young Cannibals is ook wel grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.